Din IP

Tisdag.

Usch vad segt det var i dag.Satte mig i massagestolen igår och efter så tog jag ett bubbelbad,och i dag känns det som jag har blivit överkörd av en bil eller något.Trodde jag skulle bli pigg efter en sådan behandling men icke sa Nicke.Känner att jag har inte tid för att ha ont just nu,mycket som ska ordnas här hemma tills på söndag.Men det ska nog ordna sig ändå.

Det vart kassler och potatismos igår när mannen i huset fick bestämma.Så var han på Citygross och handlade när han passerade där.Sen var jag inne med Alex till Vadstena på kvällen för dom hade möte,och dom slapp att vika flygplan dom pratade om vad dom skulle ha för mål med handbollen den här säsongen så fick dom lite fika också.Kan tänka mig att det var ett skönt avbrott i träningen.Men idag så är det träning igen.

Linda har sovmorgon idag så henne ska jag skjutsa in till stan sen så tar hon bussen till Motala.Dom börjar inte förren kl två idag och då har dom bara en lektion.Men det passar bra för då tar jag med  Alex som slutar då.Känns som jag bedriver taxiverksamhet när vi inte har bussar här.Det är verkligen nu som man saknar bussarna så det skulle inte göra något om vi fick tillbaka någon tur ut hit.Men det kommer nog inte inträffa,vi får väl vara glada så länge vi har en skola här ute.

 Tittade på grannfejden igår och herregud vad det kan hetta till mellan grannarna.Tycker det är rätt roligt att titta på det programmet.Men frågan är hur länge håller grannsämjan i sig efter att tvfolket har åkt.Annars var det inte mycket att titta på teven igår.Och i går hettade det till ordentligt,tanta fick vattnet i nyllet.Tala om att killen inte kunde behärska sig såg ju inte så fint ut att brusa upp så pass.

Nu ska jag ta och gå å äta lite frukost och se om jag kan bli människa efter det.

Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0