Din IP

Usch va kallt det är.

Äntligen fredag igen,veckorna går så fort.Men det är ju bra för då är det sommar snart igen.Igår var jag inne hos Sandra på dagen och tog en fika.Så kom Jennifer och Per och dom var kvar länge hos  Sandra igår.Så tog dom två lilla Mindy på en promenad.Jag kunde inte vara kvar så länge,skulle hämta Alex vid PM där hon har sin praktik nu i fyra veckor.Innan så var Linda där och hade sin praktik,hon var också där i fyra veckor.Och hon trivdes jättebra där å det gör Alex också.Alex hade med sig Johanna hem igår och dom åt när vi kom hem så la dom sig å tittade på tv.Det tog inte många minuter innan dom två sov.Jag fick väcka dom vid halvsex för vi var tvungna att åka vid sex.Dom skulle träna kl halvsju till halvnio,Så jag gick till Sandra i en halvtimme sen tog jag mig ner till sporthallen och tittade på träningen.Det är lite tunnt med folk nu många är skadade och dom har tre lag igång.Ett A-lag,B-lag och ett Aflick-lag så det är ett väldans pusslande för tränaren.A-laget åker till Stockholm på söndag och möter Tallen,B-laget har match hemma på kvällen.A-flick har match i Linköping så det blir dom som får spela två matcher plus att dom tar in gamla spelare för att få ihop det.

När jag gick från Sandra så mötte jag Linda,hon hade varit hos Simone en sväng sen så var dom och tränade.Hon kännde sig nöjd efter ett träningspass tycker det är bra att hon kommer igång med nåt.Så hon hade köpt med sig lite gosaker till Sandra.När jag satt på träningen så ringde Linda och sa att jag inte behövde hämta henne.Hon skulle åka med Sandra ut för dom skulle sova här hemma.Så ringde Nisse och undrade vart jag hade lagt hanns medicin,det märks när jag är på rymmen då går telefonen varm.Så när Alex och jag kom hem så var det fullt hus här hemma,men den lilla hade redan somnat.

Idag ska vi ha en lugn fredag ska plocka å göra det som man är bra på.Ska in och hämta Linda i Vadstena senare så blir det att handla.Idag så flyttar min mamma och hennes sambo tillbaka till sin gamla lägenhet som nu är färdig renoverad.Så Mårten ska in och hjälpa dom med tv senare.

Nu ska jag komma igång och göra något.

Ha en bra dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0