Din IP

Vad svårt det är.

De här med middag kan ju göra en galen ibland,har inget jag är direkt sugen på.Så stora frågan är vad ska vi äta idag?får se om jag kommer på något framåt dagen.För Nisse kommer inte hem förren fyra och då kommer även tjejerna så jag har några timmar på mig att komma på något.Nu ska jag ta Linus på en promenad fast han verkar ju inte så sugen på det.Men det är ju faktiskt matte som bestämmer.Tandläkaren ringde och sa att hon var sjuk idag så Alex och Linda slapp det idag.Ni kan ju gissa om dom vart glada.Men ska ändå in till stan med Alex ikväll för dom skulle ha möte i klubblokalen.Kan tänka mig att dom ska vika papper eller rättare sagt göra flygplan.Laget har fått jobb av ett företag å dom har beställt 6000 tusen pappersflygplan.Låter ju inte så roligt.

Ha en fortsatt bra dag. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte Högbom

Håller med dig. Vår middag idag blev Germelli 4 colour pasta och stekt falukorv....

2009-10-19 @ 15:08:11
Postat av: åse

Inte dummt det heller.Här blir det potatismos och kassler.

2009-10-19 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0