Din IP

Vardag!

Då var det måndag igen och Alex har gått iväg till bussen.Sandra och Mårten vart kvar här inatt igen men idag ska dom åka hem.Själv var jag inne och tittade på handboll i Vadstena igår,men tyvärr så gick det inte så bra för B-laget.Men det ser positivt ut bara dom får spela ihop sig lite.Klart bäst på planen igår var gamla A-lags spelaren Sara Ekdahl.Hon har varit borta några år och fått två barn men igår så var hon igång igen.Motala har ett bra lag och kommer att ligga i toppen,och våra yngre tjejer måste våga lite mer.Alex och A-laget fick ju också förlust i Lindesberg men försvaret var det inget fel på.Det är anfallsspelet som behöver slipas lite till.Dom passar gärna en gång för mycket eller så bränner dom skottet som går till lätt kontring för det andra laget.Fast Alex var nöjd och fem mål vart det.

Så fick jag sitta i bilen och vänta på att Alex kom tillbaka från Lindesberg passade på att handla då.Så glömde jag nyckeln till Sandra så jag kunde ju inte gå upp dit.För dom var ju kvar här hemma.Nu ska jag gå och hämta tidningen sen ska jag plocka och tvätta så blir det en sväng till staden och uträtta lite ärenden.

Jennifer och Per hade haft det bra på båtutflykten igår och nu börjar det närma sig hemresa igen.Hon tyckte tiden hade gått fort och onsdagkväll kommer dom hem till Sverige.Nu ska jag be Linda lägga på ett kol så hon inte missar bussen...

Vädret verkar vara skapligt idag varken regn eller särskilt kallt.

Ha en bra dag alla nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0