Din IP

Blir inte som man tänkt sig.

Då har jag kommit hem från stan och ska återuppta städningen.När jag dammsög förrut så ringde telefon,det var Sandra.Dom ville ha lite barnvakt för dom skulle uträtta lite ärenden.Och det säger man ju inte nej till,att vara barnvakt.Så vart det en fika där innan jag for hem,winerbrödet och arraksbollen satt inte fel..Så nu ska jag fortsätta att dammsuga och se hur långt jag hinner den här gången.Så är det dags för middag också,idag blir det varmkorv och hemmagjort potatismos.Jennifer skickade ett sms vid elva tiden och resan hade gått bra.Nu hade dom bara bussresan på två timmar kvar,sen är dom vid hotellet. Go middag på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0