Din IP

En hektisk dag,

Nu har lugnet sänkt sig över Skogshem och allt är som vanligt igen.Vi hade det trevligt under middagen och Alex hann att vara med.När vi ätit färdigt så skjutsade Jennifer och Per in Alex till Vadstena hon skulle åka till Örebro och titta på elithandboll.Så när dom kom tillbaka så hade jag fikat färdigt.Sen efter fikat fick Nisse hjälp att såga ner grenar som täckte vägen upp till oss.Så imorgon ska jag plocka bort allt,så jag vet vad jag gör imorgon.Jennifer och Per åkte hem vid fem Sandra och Mårten var kvar till åtta.För mig vart det en promenad med Linus sen tog jag lilla Mindy på en promenad,vi gick skogsvägen ner till Borghamn sen stora vägen hem.Och det var skönt å den lilla sov hela tiden.

Satte mig och tittade på Världarnas krig,en bra film tycker jag.Ja har sett den förrut,men jag är ju sån att är det en film jag fastnar för så kan jag se den fler gånger.Så ringde Alex och sa att hon kommit till Askersund så då åkte Nisse och jag in och hämtade henne.Men hon ringde nog lite för tidigt för vi fick stå och vänta i tio femton minuter.Men hon hade haft det bra och hon var nöjd.Så det skulle nog bli fler gånger att åka iväg till Örebro och titta.Men nu ska jag nog säga nattinatti,börjar bli trött i ögat......... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0