Din IP

Göra om.

Då har vi kommit hem och Nisse har redan gått ut och börjat med backkameran till lastbilen.Och lite vart det shoppat också så jag är nöjd.Vi har köpt ett nytt matsalsbord med skinnstolar jag kommer att lägga ut kort sen när jag har fått i ordning.Så har vi handlat hem en del mat och imorgon ska vi ha alla hemma på middag och då går det ju åt en del.Så far i huset ska bjuda på sin goda köttgryta,den är omtyckt av alla här hemma..Så vart det även en sväng till östgöta camping,och där inne stod min drömbil..Är verkligen sugen att köpa 2010 modellen men det är ju en hel del pengar..Men att drömma kostar ju inget och det är väl tur det.

Idag blir det hämtpizza till middag,Nisse ska köra fyrkantens möbler och då får vi alltid pizza eller vad vi vill ha...Nu ska jag börja röja i källarn så ska vi ta ut biljardbordet och ner med soffgruppen.Sen kan vi börja att sätta ihop möblerna.Tror att det här blir kanoners... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0