Din IP

Här går det undan.

Sov till nio idag så sköntså.Sen upp så åt vi frukost och nu sitter jag här.Nisse har börjat med köttet och jag ska skiva lök å ha i.Vi kör lite teamwork så här på morgonkvisten.Ska plocka och dona lite också.Jennifer och Per kommer vid ett och då ska mat och allt vara klart.Sandra och Mårten sov här inatt också så dom har vart på en liten promenad med sin lilla dotter.Kan ni tänka er!både Linda och Alex är uppe,"helt otroligt" annars brukar dom inte komma upp förren elva eller tolv.Nu får jag nog ta och resa på arslet och sätta igång så allt är färdigt sen när dom kommer........

 

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte Högbom

Oj, vilken morgonenergi.

Sitter nu och tar en kopp te och macka efter promenaden.

Då blir det invigning av nya matsalsmöblerna idag då:-)

2009-09-27 @ 10:43:21
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Åse

Ja det blir det.Nu ska jag in i duschen så jag är fräsch när dom kommer.

2009-09-27 @ 11:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0