Din IP

Kallt

Usch! idag var det kallt ute.Nu är det höst och inte så långt från vintern.Igår var jag inne och hämtade Linda i Vadstena så var jag upp en sväng till Sandra och lämnade beställningslapparna till Alex.Hon lyckades att sälja för lite över sju tusen och det var inte dåligt.Sen kommer ju det som är lite krångligare,få in alla pengar när sakerna har kommit.Igår behövde jag inte åka in och hämta Alex efter träningen hon sov hos Sandra i stan..

Kvällen hemma igår var lugn jag tittade på Sveriges fulaste hem.Det är ju bara så att när man ser sånna program så blir man så sugen på att göra om.Så tittade jag på Hollywoodfruar å herregud vilket liv dom lever.Men måste nog säga att jag tycker Anna Anka är rätt rolig och underhållande att titta på.
Det gick bra för Linda att övningsköra igår också.Nu är det bara far i huset som ska iväg till Motala och köra med henne.

Inatt så åker Jennifer och Per till landvetter och tar flyget kl sju imorgon till Turkiet.Och vad jag sett på nyheterna så har dom det varmt och skönt där.Så trevlig resa på er,och skicka gärna ett sms någon gång så vi vet hur ni har det.Kommer sakna er här hemma,även om man inte träffas varje dag så vet man ju att ni inte är så långt bort.Men ser fram emot när ni kommer hem och har lite godis med er...

Nu ska jag få iväg Linda här sen blir det att plocka lite så är det dags att fara in till stan en sväng....

Så ha en bra dag alla bloggare där ute..........Och även ni som inte bloggar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0