Din IP

Motala

Vi har varit hemma hos Jennifer och Per för i natt så åker dom till landvetter.Så lyfter planet kl sju i morgon på morgonen.Så dom landar i Turkiet vid elva tiden.Jennifer bjöd på kvällsmat,hamburgare med bröd och det smakade bra.Så fick vi med oss bröd hem så det inte ligger och blir gammalt.Plus att jag tog med mig min hushållsassistent hem.För jag ska ta och baka kola bullar i veckan. På hemvägen så tog vi med oss Alex hem hon hade tränat,så var vi förbi Sandra för Alex skulle hämta sina saker. Nisse var igång och bytte saker på bilen idag igen.Men kan inte säga att det gick smidigt,han hade fått fel saker.Så nu står bilen upphissad här ute och blir väl inte färdig förren tidigast på torsdag.Ni kan ju bara gissa om han muttrade något..Själv tog jag Linus på en kvällspromenad å fy vad kallt det var ute.Nu är det skönare att vara inne och krypa upp i soffan med en bra bok eller se en film.Och givetvis tända lite ljus också,och idag så kom mina te-ljus från partylite.. Go natt på er alla.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0