Din IP

Ny på det här!

Kanske ska börja med att presentera mig.Jag heter Åse och är 41 år och bor i Borghamn som ligger utanför Vadstena.Jag är gift och min make heter Nils-Erik och kallas Nisse.Vi har fyra tjejer i åldrarna 21,20.18,och 17.Hon som är 20 fick själv barn den 22 juli och hon fick en liten tjej som heter Mindy.Tjejernas namn är(jag börjar med den äldsta)Jennifer,Sandra,Linda och Alexandra.

Mina intressen är min man och barna och inte glöma mitt barnbarn.Stora intresset som jag delar med min man är husbil.Vi har en Burstner Elegance 821 årsmodell 04 som vi far runt i.Så har jag även ett intresse som jag delar med barna och det är handboll.Min yngsta Alexandra spelar handboll i Vadstena damlag och dom ligger i DIV 2.

Då får man se om det här med bloggandet är något för mig.Man vet ju inte förren man har provat.Ska försäka att lägga in lite bilder.Vi får se hur det går..

Go kväll på er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0