Din IP

Toalett besök med problem

Glömde att berätta att när vi var på Östenssons och handlade förrut idag så hände något som vi skrattade åt efter.Alex gick på toaletten när jag stod i kassan och skulle betala,och när jag packar ner varorna så får jag ett sms av Alex.Du måste komma mamma jag kommer inte ut från toaletten.Jag kunde inte gå med en gång var tvungen att packa ner varorna färdigt.Så det hann ju komma ett till sms"KOM DÅ" så jag knallade bort till toaletten och mycket riktigt hon kom inte ut.Det gick bara att öppna uteifrån så det är ju tur att man har telefonen med sig på toa ibland.Och när vi kommer hem och berättar för Nisse så säger han"Ni sa väll till så det inte händer någon annan.Alex och jag tittar på varandra och säger skamset nej det gjorde vi ju inte".Och det kunde ju vart bra om vi hade gjort det,efterklok kan man vara ibland.

Idag fick jag lite saker av Annelie.b.l.a min körbärsparfym.Och min krydda och så Lottas salva.Får vi hoppas att det passar ihop imorgon så hon kan få sin salva.För Nisse passerar ju Nyköping,sen gäller det ju att dom har tid.Nisse har varit inne och tagit blodtrycket idag och det hade gått ner lite så det känns ju skönt.Och nu ikväll så har vi varit ute och gått med Linus det vart el-ljusspåret runt.Så nu ligger Linus trött och belåten och vilar.När vi kom tillbaka så var Anders här och fyllde på disel.Så nu klarar vi oss en månad igen.Ikväll blir det idol på teven och efter det så blir det kanske någon film.


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha typiskt alexandra :)

2009-09-23 @ 21:24:30
Postat av: asease

håller med dig!hon är otrolig.

2009-09-23 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0