Din IP

Trött

Snart dags att gå och nanna kudden,ikväll har det varit segt känns att det är slutet på veckan.Jag var inne i stan förrut och då ordnade jag en påse på posten som vi ska skicka skyltarna som satt på chryslern.Men tror att påsen var för liten men mannen i huset hade en lösning på det.Han skulle klippa av skyltarna på mitten och greja lite det blir säkert bra i slutänden.

Nisse har jag inte sett så mycket idag han har mest mekat bil idag.Och nu ikväll så började han med backkameran till lastbilen.Han säger att det är något han har saknat typiskt att man ska behöva och vänta länge på sånt som man behöver.Idag så sover Alex inne hos Sofie dom skulle fira Julia.Men jag fick två andra nattgäster här inatt i stället.Sandra och Mårten å lilla Mindy kom här ikväll.Mårten ska på   stcc i Mantorp imorgon med en kompis.Sandra ville inte vara själv hemma då.

Nu ska jag ta och plocka lite så är det nog dags att gå och sova.Är så trött måste vara altt bloggande som tar på krafterna.Hahaha,,,nu var ju jag rolig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0