Din IP

Väntar

Sitter och väntar på att kl ska bli två så jag kan hämta Linda inne i Vadstena.Plus att jag ska göra lite bankärenden och handla.Så får jag inte glöma att ta med mig Lindas glasögon så hon kan köra hem.Annrs så får hon säkert ett uttbrott på mig och det vill jag inte.

Idag är inte fantasin på topp,det blir korvstroganoff till middag idag, är precis tom på ider.Men det får gå och är ju inte så dumt heller för den delen.

Här är det så solen tittar fram i mellanåt.Och den här helgen så är vi hemma,inget husbilsåkande.Annars hade det inte vart så dummt att åkt till Öland på skördefesten.Får se om vi kommer ner nästa år.Nu ska jag gå ut och vända på mersan så Nisse bara har att börja och byta gummit på den.Sen tror jag den blir som en ny bil att köra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0