Din IP

Glad Påsk på er.

Vaknade av att det regnade massor ute i dag, känns så där då. För i dag så far vi i väg, men solen kanske tittar fram nån av dagarna vi är ute. Förra påsken hade vi kanonväder hela tiden när vi var ute. Så hoppas på den turen i år igen.
Igår så fick jag lite gjort här hemma, plockade och så städade jag ur kylskåpet..Så var jag ute i husbilen och dammade av så idag ska jag bara bädda rent så är den färdig. Ska snart ner och lämna Alex till bussen i Rogslösa sen hem och tvätta och plocka lite. Ska även steka köttet och göra salladen som vi ska äta i kväll när vi kommer fram. Skönt att ha det gjort så man slipper stå med det i kväll. Ska även slänga ihop lite köttfärssås som Linda och jag ska äta innan vi far in till stan. Tänkte jag skulle sola och sen ska jag till glasbanken, måste ju ha med mig lite vin och öl. Nubben står vi över eftersom varken Nisse eller jag är särskilt försjusta i det. Så blir det en sväng till Sandra för att lämna Linda som ska vara där i natt och Linus. Så får jag ju träffa lilla Mindy för henne kommer jag inte att se på fyra dagar. Sen hem för en dusch och invänta gubben, sen så far vi iväg. Troligtvis kommer vi övernatta i Borås så fortsätter vi till Stenungssund i morgon. Vi ska stråla samman med Börje och Gunilla i Jönköping som är vårat resesällskap i helgen. Vi firade påsk med dom förra året också.

Vi var på Ciry Gross och handlade igår så nu är det påfyllt i kylskåpet inne och i husbilen. Var även inne en sväng till Östgöta camping och köpte toapapper till husbilen. Vill passa på att tacka mamma som ska vara här ute och ta hand om allt, även ett tack till Sandra som har Linda och Linus i natt. Får inte glöma Jennifer som får ha sin lillasyster alex i natt. För Alex ska ut i kväll och stället hon ska till ligger i samma hus som Jennifer bor i. Smidigt att bo så nära nöjesställena. Hoppas ni får en bra påsk och ett stort tack till er.

Glad Påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0