Din IP

God morgon!

Ja då gick det ju inte så bra för HV71 som jag ville, men dom kanske kommer igen. Men det hade ju varit skönt om dom hade kunnat avgöra idag och plocka hem guldet. Som jag tycker ska hamna i Jönköping, för dom är det bättre laget. Och i går var dom absolut det bättre laget, men det är bara att hålla tummarna ikväll igen.
Igår var jag inne och tittade på matchen mellan elever och lärare i skolhandbollen och den vanns av eleverna. Men lärarna ledde större delen av matchen men orkade inte riktigt i slutet. Ni kan ju gissa vilket jubel det vart på läktaren när eleverna vann. Men var mest imponerad av lärarna, för dom var riktigt bra . Efter fick Alex och damlaget äran att städa läktaren. Men det gick fort för dom var ett par stycken som städade. 

Idag ska jag röja av här hemma så ska jag baka tänkte jag. Sen ska jag ut till husbilen och göra i ordning för morgondagen. För på eftermiddagen så åker vi till Kristinehamn där Jonny och Lotta redan är. Så i eftermiddag blir det en sväng till City Gross för att handla. Ska bli skönt att komma iväg igen, bara hoppas att det blir lite varmare och att solen kan närvara.

Fick hem skyddet till Alex fötter som hon ska ha på sig när hon tränar. Får se om det hjälper nu och att hon slipper värken. För på måndag så drar dom igång försäsongsträning och håller på nästan i tre månader innan dom får en välbehövlig vila. Dom kommer träna tre dagar i veckan, måndag,tisdag och torsdag. Och tiderna var bra sju till nio, måndag och tisdag är dom inne i hallen och tränar och på torsdagar ska dom vara på korpen där Emma Tegnebo ska hålla i passen. Dom skulle även försöka att få till några pass i simhallen. Sen i slutet av agusti så åker dom till Rimforsa för ett träningsläger över helgen. Sen efter det så är säsongen i full gång igen. Alex ska ju spela Järnvägencup i Hallsberg innan också, så det blir mycket handboll i sommar.. Men det gör inget för det är så kul.

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Jonny.

Godmorgon Åse.



Kan bara skriva att solen vräker ner just nu, hoppas nu att det fortsätter en tid. Tänk så det kan gå, HV 71 rimmar så bra på HV sk..... ..... Vet inte, men nog har 08 från apbergen haft lite motflyt när det gäller domarna? Men var lugn Åse, HV är det bättre laget i längden. Syns imorgon, om du törs träffa en Kvinnomisshandlare....

2010-04-22 @ 08:47:58
Postat av: Åse

Klart jag vågar att träffa dig Jonny, ingen fara med den saken. För oss! Nisse och mig så är du ingen kvinnomisshandlare, bara våra goa , underbara vänner, ja listan kan bli hur lång som helst...



Kram på er, så ses vi i morgon...

2010-04-22 @ 09:13:51
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Lotta

Åse han är ju ingen kvinnomisshandlare, han är ju hustrumisshandlare, men han kanske har fler fruar den jäkeln, ja, vem vet han kanske är bigamist....

2010-04-22 @ 11:50:12
Postat av: Åse

Ojdå! vad jag tog i, ber så mycket om ursäkt.. Man kan aldrig vad dom har på andra ställen. Haha

2010-04-22 @ 11:56:48
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0