Din IP

Hallsberg i år igen.

Vad skönt att det blir Hallsberg i år igen. Varit lite osäker på grund av att damlaget inte fått ihop spelare, men Alex ville så gärna spela så hon har fått dispans att spela med dom som är ett år yngre. Så ett stort tack till Micke, Anders och Bosse som ordnade med det. Så då tar far och jag h-bilen dit den helgen med, för Järnvägen cup vill man inte missa. Nu är skolhandbollen i full gång i Vadstena, men Alex är ju för stor för det så nu får hon jobba med skolhandbollen i stället. Jag själv har varit inne och tittat två kvällar nu och la märke till att man känner inte så många längre. Det var skillnad för två års sen för då var det många man kände, men det är ju likadant här ute när dom inte går i skolan här så känner man inte igen många. 

Alex hade vart hos Sandra idag och berättade att Mindy tog sin första tre steg idag  med lära gå vagn. Jag börjar att känna att jag inte hinner med, det går fort med den lilla. Själv var jag inne i förmiddags hos Sandra och åt frukost. Så då bestämmde vi att jag ska hämta Mindy på torsdag så får hon vara här hemma hos mormor och göra mig sällskap. Så kan Sandra få lite tid för sig själv, vet själv hur skönt det var när man fick lite tid för sig själv när tjejerna var små. Så kommer Sandra och Mårten och hämtar henne på kvällen.

 

 Idag  har jag fått  lite gjort hemma, har plockat inne och även ute. Och i morgon funderar jag på att plantera blommor i blommlådan vid köksfönstret. Ska hinna med att fixa linorna i flaggstången som har gått av, för den fjärde maj så har vi en som fyller 18 år och då ska flaggan upp. Imorgon blir det en sväng till mamma och hjälpa henne att slänga lite saker, för hon ville göra iordning i boden som hon har. Alex ska sova hos Sandra imorgon för hon har skolhandbollen på kvällen då med, men så har hon sovmorgon på torsdag och då är det skönt att få sova lite längre..  

Ha en bra dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Leena

Ja man kan inte få för lite av de små Jag har tagit ledigt i morgon eftermiddag bara för att få ha min lilla gosing. Vi hämtar honom på dagis och sedan tar med honom hem bara för bus, lek och mys. Kommer sedan inte träffa honom på över en och enhalv vecka.

Är på väg till jobbet, arbetsdag tre av nio, phu, men efter allt detta blir det Skåneresa.

Ha det gott.

2010-04-14 @ 10:50:56
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det går undan, i alla ändar kan man säga:-)

Kram

2010-04-14 @ 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0