Din IP

Härlig hockykväll.

Så skönt att HV71 grejade en seger igår igen. Och åter i förlängning. Men man ska inte räkna bort Djurgården än mycket kan hända, och dåliga är dom inte. De som förstör för Djurgården är deras fans, man undrar ju om dom känner sig stolta när dom bär sig åt.  Sport ska man titta och njuta av inte bära sig åt som  vildar och skämma ut sig.

I helgen så tog vi hem en contiener, så här har det slängts och städas upp i helgen. Känns skönt när det är färdigt. Och vi fyllde hela contienern, måste sluta att samla på oss allting. Jag har så svårt för att slänga saker bättre att ställa undan och spara. Sen så inser man att man inte använder det man sparat, så helgen sa vi att vi tittar inte bara slänger. För har det ståt ett år eller mer utan användning så är det ju inget man har nytta av. Och alla barna var hemma och hjälpte till, så Jennifer tingade ett gamalt matsalsbord och fyra stolar som vi hade efter farmor. Passar ju dom bra nu när dom får större lägenhet. Sandra tog hem en ute grupp för att ha på altanen. För nu har ju dom trädgård..

Igår var en seg dag, fick inte mycket gjort. Jo jag backade rätt in i contienern igår med volvon. Tänkte mig inte för men det tog tvärstopp plus att jag ordnade två fina märken på volvon. Själv fick jag huvudvärk och ont i nacken, men det känns bättre idag. Och lilla Linus fick sig en flygtur ner på golvet. Men det gick bra med honom. Och gubben sa inte så mycket heller, bara att han inte trodde det var sista gången det hände. 

Idag blir det en sväng till Motala, Nisse ska få massage och jag ska köpa blommor att plantera i mitt traktordäck..Så blir det en sväng in till Maxi också. Ska väl försäka att få nåt gjort här hemma nu. Annars väntar man bara på att det ska bli fredag, för då sticker vi i väg med h-bilen till Kristinehamn tillsammans med Jonny och Lotta. Men dom  tjuvstartar lite och ger sig iväg i morgon redan...

Ha en bra dag.  

Kommentarer
Postat av: Jonny.

Jag kommer inte att kommentera gårdagen och speciellt inte kvällen, men kanske Kristinehamn, jo en sak kommenterar jag, jävla rötägg till supporters som förstör för andra......kanske.



Syns snart och ta med Mindy, hon behöver säkert komma ifrån föräldrarna en tid ;-)

2010-04-20 @ 19:25:20
Postat av: Åse

Det var värst vad velig du var Jonny,har du och Nisse blivit grubblare...:)



Vi ska ha med oss Mindy någongång, men tyvärr inte i helgen..



Ha en bra dag i ovissheten.

2010-04-21 @ 06:29:33
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0