Din IP

IDAG HJÄRNTVÄTTAD IMORGON MED I EN SEKT DÄR G,H,C STYR

Läste en dams blogg....eller dam och dam förresten, skulle väl istället kalla det för en mäniska som framställer sig som en person som bara finns i fantasin så om ni söker där så kanske vi kan gissa oss till vem det kan vara. en ledtråd är att det är folk som hellre sitter vid sopstationen och häckar än är där vanligt folk flockas. Har jag förstått saken rätt så är hon någon sorts ledamot el liknande i en husbilsklubb där det då har varit nåt jävla möte inför det STORA ÅRSMÖTET I KRISTINEHAMN då ni små råttor då kanske Grefven dyker upp eller rättare sagt jag är anmäld till Årsmötet och ser verkligen fram att få ge Gunnar ,Håkan ,Curt med flera på tafsen och LÄRA SIG HUR MAN SKÖTER EN KLUBB OCH VAD EMPATI OCH FRAMFÖRALLT MEDMÄNSKLIGHET INNEBÄR. Det ni gubbar har ni inte för mycket av då vi själva varit avstängda sedan före jul kanske November till och med utan behörighet att inte ens komma in på sidan så undrar ju jag vad för farligt som gjorts som jag har kunnat åsamka sekten bhk.
Ett är säkert kunde jag skada dom mer så skulle jag så är det med det ,
så tanten från staden som heter boråsh hör upp nu det är dig jag talar till........fattar nada att du kan ösa ur dig så mycket märkliga historier kanske skulle du bli historieberättare för klass 1-3 dom kanske du kan lura fulla med alla sagor,för vi andra fattar inte var sanningshalten ligger i vad som skrivs. ska bli kul att träffa er i sommar men som vanligt så är ni väl stupfulla och kommer inget ihåg eller gör du det från förra året jag gör gör du?kanske åker vi som Jonny och Lotta kanske till värmland kanske inte eller också  pker vi till boråsh eller inte vad vet jag men jag är ingen harekrishna som är med i en sekt som heter bhk.Eller jag med........
Grefven eller kanske inte eller jag vet inte........


Kommentarer
Postat av: Jonny.

Hejsan.

Det ska eventuellt bli riktigt roligt att kanske få träffa er till helgen. Ni är riktiga kompisar som tyvärr inte gillar reningsverk och dyliga ställplatser, tänk vad pengar man kan spara på dyra campingavgifter. Men det gör inget, bara er närvaro gör oss "berusade" av glädje. Gud vad vi ska ha det mysigt i kanske Kristinehamn......;-)

2010-04-21 @ 07:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0