Din IP

Mindy dag.

Vaknade vid sex i morse men somnade om till sju igen, och det var skönt. Sen upp och röja allt här hemma för jag skulle hämta Mindy på förmiddagen, och då ville jag ha allt gjort så jag bara kunnde ägna min tid åt henne. Var inne i stan och hämtade henne vid halvtolv tiden, och när vi kom ut hit igen så fick hon lite mellanmål och jag tog en macka och kaffe. Så vart det lite bus och lek och senare en promenad, Mindy somnade och sov två timmar ute. Då passade jag på att slänga ihop köttfärssås så hann jag även att äta innan hon vaknade. Och då var det dags för hennes middag som hon intog med stor aptit. Så vart det lite lek igen, så kom Nisse och Linda hem. Då passade jag på att göra i ordning köket efter maten. Så gick Linda och jag med Mindy och Linus, så var vi ute i en timme ungeför. Sen in och bara vara och mysa med den lilla och snart var det dags för en flaska välling.. Och hon slukade allt i flaskan. Så var klockan sex och det var dags att åka och lämna tillbaka henne. Tog en fika hos Sandra så fick jag träffa Alex som skulle vara kvar i stan för det var en match hon ville se. Hon var även och övernattade hos Sandra natten innan, så det var roligt att få träffa henne lite. Förstår inte att jag pallade när mina fyra var små, är helt slut efter en dag med Mindy. Men helt klart är det värt det.

Igår var alla tjejerna hemma och Mårten la på sommardäck på bilen. Gjorde Nisse också på bägge våra bilar. Vad smidigt det var nu när han har billyften, den var verkligen värd sina pengar. Per var inte med ut för han jobbade natt, Jennifer åkte även in en sväng till Sandra när dom åkt hem.

Imorgon får vi hem en conteiner för här ska det röjas i helgen. Garget ska städas och lillstugan ska rensas, så finns det ett och annat både inne och i trädgården. Så den här helgen blir vi hemma och gör lite nytta. Det behövs det också ibland. Nästa helg blir det en tripp till Kristinehamn med Jonny och Lotta. Dom kommer nog redan vara där på onsdagen, men vi kommer inte förrens fredag...

Ha en bra dag i morgon... 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysdag med Mindy lät inte helt fel, hon är sååå söööt.

Då vet ni vad ni gör i helgen, skönt när man röjy klart. Kram

2010-04-16 @ 13:01:51
Postat av: Åse

Ja skönt när det är färdigt, och det blir vi i dag. Ja Mindy dag är bra för sinnet, men man känner att man inte är en ungdom längre.

2010-04-17 @ 10:48:20
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0