Din IP

Redan onsdag!

Det är fasligt vad veckorna snurrar på, man hinner knappt med. Igår var jag inne hos Sandra och Mindy på morgonen, Jennifer var där också så då fick jag träffa henne också. Vart kavr där en stund sen ner på stan och göra lite ärenden. Även en sväng till Östenssons för att handla, sen hem och göra mat. Så vart det lite gjort dom timmar jag var hemma innan det var dags att fara in till stan igen, Alex hade träning igår så jag åkte lite tidigare så kunde jag träffa Mindy en gång till. Man kan inte få nog av dom små lika underbart varje gång att träffa den lilla. 

Idag ska jag in till Motala och lämna Linus för han ska bli både badad och klippt. Så då tar jag en sväng till Bråstorp och går å kikar lite i affärerna, han brukar vara färdig på en och en halv timma. Så är han så fin när man hämtar honom, fast lite tjurig på matte som utsätter honom för det. Sen blir det en skön hemmakväll för Alex har ingen träning ikväll. Och på torsdag är det dags att se över h-bilen för på fredag så åker vi till Söderköping. Så jag hoppas vi kan få någon dag med sol i helgen. 

Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0