Din IP

SM-guld härligt jobbat HV71.

Vilkenunderbar dag vi haft här i Kristinehamn, härligt väder och trevligt sällskap och så tog vårt kära HV hem guldet idag. Kan inte bli mycket bättre och god mat har vi varit och ätit på thairesturangen. Igår när vi kom fram hit så var redan Jonny och Lotta här. Och dom var så gulliga och hade maten färdig när vi kom, det var jättegott..Efterrätten var också god så vill passa på att tacka er för allt igår det var trevligt. Vi står på bra platser här i hamnen och toalett och dusch finns det också så har vi även ström så det är lyxigt  värre.

Vi vaknade runt halvnio i morse och det var skapligt skönt med sovmorgon.Upp och på med kaffe och Nisse gick ut och skulle ta kort. Och då träffade han på en av dom andra som ligger här. Så han glömde bort frukosten  och stod å pratade ett bra  tag, även Jonny stod där med Curre snart. Så var Jonny med in här och tog kaffe, ingen morgon utan att man haft Jonny på kaffe på morgonkvisten.
Sen gick vi alla fyra en sväng upp på stan där det vart lite shoppat , men inget till mig själv men lilla Mindy hittade jag till. Sen tillbaka till husbilarna och Lotta och Jonny bjöd på korv med bröd. Dom hade köpt korv när dom passerade Kumla...Så vart det en sväng till thairesturangen här och jag kan lova er att vi var mätta när vi kom därifrån. Lotta och jag hann även med en sväng till coop lite längre upp här och där vart det litet hanlat. Och nu är vi inkommna från Lotta och Jonny där vi suttit och pratat. Nisse har redan somnat för natten och jag ska ta och gå å krama kudden jag med nu.

Ha en bra morgondag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0