Din IP

Trosa.

Då var man hemkommen från helgens äventyr, och trevligt har det vart också som alltid i Jonnys och Lottas sällskap. Det stod tre h-bilar till där vi stod sen stod det två i hamnen. Vi kom till Trosa vid halvsex i fredags och då var Jonny och Lotta där redan. Dom var gulliga och bjöd oss på en välkommst drink så tack för den och god och kall med. Så vart det lite prat mens vi väntade på att maten skulle bli färdig. Men efter lite väntan så var maten färdig och tur var det för jag var jättehungrig. Smakade gott gjorde det också och kvällen flöt på så var det dags att gå och sova. Lördagen var Jonny och Lotta inne hos oss och åt frukost även Celie var där en sväng, brukar alltid ha Jonny på kaffe på mogonen när vi är iväg. Sen gick vi i väg en sväng på stan, mycket små trevliga affäreer i Trosa. Lotta tog in oss på ett fik som var jättemysigt...  Där vart det lite kaffe och gott fikabröd, sen vart att gå förbi Ica på hemvägen. Nisse Och Jonny väntade utanför så Lotta och jag gick in och handlade det vi behövde.. Sen tillbaka till h-bilarna för att göra lite mat. Efter maten vart det att umgås lite men det vart sängen tidigt den kvällen. Lotta och jag tog oss en kvällspromenad sen vart det lite mys med ostar i hennes h-bil innan vi kröp ner för natten. 

Sov länge på söndagen och det var skönt. När vi vaknade var Lotta och Jonny redan vakna. Så det tog inte så lång tid innan dom kom in till oss och Jonny fick sitt kaffe. Jesper kom en sväng med sin flickvän och hälsade på. Dom hade med sig Curre som hade badat.. Innan vi åkte hem så vart det en fika med äppelpaj som Lotta bjöd på. Tack för den , den var jättegod... Tyvärr kan jag inte bjuda på några kort från helgen för vi glömde minneskortet i datorn hemma... Men det går fler tåg....

Ha en skön kväll. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack själva för maten i fredags kväll, det var underbart gott, längtar redan till nästa gång vi ses med husbilarna. Kram

2010-04-11 @ 22:12:57
Postat av: Åse

Jag med! alltid lika trevligt med er. Nu får det inte dröja så länge i mellan bara.



Kram

2010-04-11 @ 22:57:15
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Marie

Låter som en underbar helg.. Trist att vi inte kunde vara med... Men som du säger... Det går ju fler tåg... :-)



KRAMAR!!!

2010-04-12 @ 08:36:47
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Åse

Nästa gång har ni också en h-bil..Ska bli trevligt att ha er med också.

Kram

2010-04-12 @ 08:57:12
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Leena

Härlig helg ni hade.

Sover gott gör man i husbilen och jag blir alltid bortskämd när vi är ute, får alltid frukost dukad på morgonen sedan kryper jag till sängs en stund igen;)tills det blir ledigt "badrummet", är hur skööönt som helst.

2010-04-12 @ 23:21:15
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Åse

Sover gott i h-bilen är lite från och till. Ibland så ligger jag och vänder och vrider mig länge innan jag somnar, men sover alltid bra på morgonen. Men det är väl gott med frukost och få gå och lägga sig igen, ska jag nog börja med. Ni verkar också haft en bra helg, och framför allt så verkade ni ha bättre väder än vi.

Kram

2010-04-13 @ 07:49:36
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0