Din IP

Vardag igen.

Då är det bara att invänta helgen igen och den här gången åker vi till Söderköping. Även skönt att hålla sig hemma i närheten, man behöver inte åka långt för att slappa lite. Igår lämnade vi Kristinehamn vid lunchtid men vi rullade inte så långt för Lotta skulle hoppa in på Coop och titta efter en grill som Celie ska få. Men den fanns inte kvar och därifrån så fortsatte vi till Laxå, där stannade vi och åt varsin kebabtallrik .. Efter det så åkte vi åt var sitt håll. Nu tar det troligtvis ett tag innan vi ses igen, pågrund av deras jobb så är dom inte lediga så mycket ihop..Vi var hemma omkring klockan halvfem-fem och då stannade vi å hämtade Linus som Alex hade.. Hon var kvar i stan för hon skulle på fotboll, så hon åkte med Linda hem. Väl hemma så plockade vi ur husbilen så är det bara att städa ur den innan vi åker på fredag igen. Annars så vart det inte så mycket gjort hemma igår.

Och idag var det vardag med allt det gamla vanliga igen, var inne i stan och uträttade lite ärenden. Men fick vänta till klockan var två för jag hade ingen bil hemma. Linda skulle ta Mårtens bil in i morse men den behagade inte starta och bussen hade redan gått. Så det var bara att låna ut volvon till Linda för mersan hade Mårten och Sandra inne i stan. Så därför hade jag ingen bil hemma på dagen, det var ju meningen att Linda skulle ha haft med sig mersan hem. Men nu har dom vart och bytt bil och Nisse fick igång den så nu är ordning återställd. När jag var i stan så passade jag på att hoppa in och hälsa på Mindy som var så fin i dom nya kläderna som hon fått av mormor och morfar. Så var dom ju även här en sväng nu med så jag har fått min dagliga dos av Mindy så jag klarar mig ett tag nu. Mamma kom även förbi en sväng när jag var hos Sandra, hoppas du får ordning på grillen mamma och att skruvarna passar. Niise har hjälpt Tysken Claus med att köra ved idag, tror inte att dom hann allt idag utan det blir nog fler lass en annan dag.

Snart dags att dra sig till stan för andra gången idag, Alex har börjat med försäsongsträningen och tränar till nio ikväll. Men jag glömde att handla allt jag behövde förrut så det passar ju bra med en resa ikväll...

Gokväll på er och ha en bra dag i morgon. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jadu Åse nog dröjer det ett tag nu innan vi kommer ut med husbilen igen, 28 maj jobbar Jonny fm och jag är ledig. Så fred kvällen till söndag är vad vi får ihop under hela maj månad. Sen dröjer till 18 juni då har vi hela 4 dagar ihop, kan komma iväg på fredag kvällen då med. Så nu har ni två helger att fundera på:-) Kram och tack för en trevlig helg, bilderna ser härliga ut.

2010-04-26 @ 22:10:53
Postat av: Åse

Ska kolla upp det, men helt klart så viker vi ju dom helgerna åt er...

Tack själva för en trevlig helg och ett stort tack för maten.

Kram

2010-04-26 @ 22:14:52
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0