Din IP

Här kommer en stolt hbk are

TJolahopp och hej svejs med mycket annat var ute på Öckerö nu i helgen. Vi hamnade i hamnen där det var trevligt med gänget som uteslöts ur hbk för vi inte hade rätta andan ha ha. Var inte jätt att bli utesluten men att bli modererad för att man ställer obekväma frågor detr går jääääävligt fort istället så fullt ös  medvetslös även i den klubben. Nu är det så vilket som spekulerats i tidigare att hbkare ej kan parkera eller tror sig ha en egen gräddfil  alt dyr husbil = jag parkerar hur jag vill. Bara för att vara hygglig mot denna förare i hbk så tog jag bort siffra och nummmer för annars utesluts han väl för det alt får han väl cred för det . Skåda hur han parkerat han ställer sig ej på ruta inom vilken tanken är att han ska stå men utsikten dög väl inte åt den fine herren så han gjorde sig en egen plats och blockerade 2 platser hela helgen  i total hbk anda skit i mig för jag skiter i dig grattis mina vänner till detta fina beteende.



Tack för mig för denna gång


E & H    ni roar mig enormt fast jag vet inte
varför

Hade Grefven 

Kommentarer
Postat av: KurtB

Är du parkeringsvakt?

2010-08-16 @ 11:11:10
Postat av: grefven

Faktiskt brukar jag vara det i Vadstena så du är välkommen där Hasse och parkera. Fast räkna med att du troligtvis parkerat fel för er sätter jag bot på direkt oavsett. Och vad gentlemannen med sin fina bil på bilden beträffar så kan man inte parkera som alla andra då är nog inte husbil något för honom, då ställplatsen förlorade pengar då han blockerade ett par platser. Att ha fin bil innebär inga förmåner vid parkering inte hos mig iallafall påminner om en viss husbilsklubb som också tror sig vara den mest absoluta........



Grefven



Hade E & H

2010-08-16 @ 21:14:27
Postat av: Marie

ja det var lite trångt att ta sig in där... vi lyckades men fanns plats för minst 2 bilar till OM han hade stått ordentligt... MEN MEN... är man med i HBK så gör man ju som vill...

2010-08-16 @ 22:04:57
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Jonny.

Faan va skönt med en liten "penisförlängare" Räcker gott med att den bottnar ;-) Tar aldrig för stor plats, platsen räcker till och med till för kompisar......ja då menar jag kompisar, inte "pedisar" dom får hitta egna småhål att träna på. Och det brukar dom vara duktiga på i nyktert tillstånd, och om inte så finns det tydligen en träningsplats som rimmar på "snoström". Tack för senast förresten alla inblandade.

2010-08-16 @ 23:07:58
Postat av: Grefven

Tack Jonny det behövs att någon styr upp det hela. Såg du någon ful bil när du passerade borschås förresten.

2010-08-17 @ 12:30:05
Postat av: Robert

På tal om Borååsch, så finns det en trevlig parkering vid Skogshyddegatan, precis bredvid Knalleland. Skulle inte det vara ett trevlig ställe att samlas på? Damerna skulle kunna gå och shopa, Nisse skulle kunna öva på sin golfsving, Jonny på sin baseballsving och jag skulle kunna träna jycken till polishund.

2010-08-17 @ 16:22:38
Postat av: Jonny.

Men Robert då, har du inte hört på nyheterna vad sport är farligt. Ben bryts, folk springer sig till döds.



Apropå Borås så såg vi en bil vid en parkering inte långt ifrån en rondell som övervakas av en privat polis som har stora bekymmer över hur bilisterna tar sig igenom den samma.

2010-08-17 @ 18:15:34
Postat av: Grefven

Men Jonny då menar du att det kan vara så. Nu blir jag allt mer orolig om det ska knalla runt ett gäng blomkvistare och oroa sig för hur folk kör i en rondell verkar snurrigt. Fast det är ju klart jag har läst om en husbilsåkare som har en blogg och dom verkar ofelbara fast ryktet säger något annat. I en hel annan mening skriver jag promille vet inte varför.



Ha de

2010-08-17 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0