Din IP

Har männniskor inget värde när en klubb växt sig tillräckligt stor

Eftersom jag själv blivit utsparkad från en av sveriges största husbilsklubbar. Ja jag har inte blivit det helt självt utan det är ett helt gäng som försvunnit, namn alltså. Vi pratar kanske 30-100 personer som blivit utkastade under en 2-3 års period mörkertalet är stort kanske är vi inte mer än totalt 30 fast man vet ju inte, människor tystas snabbt med reppisalier om man inte håller sig till diktatur reglerna vilket inte jag gjorde. Vid nyårtappade klubben totalt ca  1000 medlemmar av 4000 som inte förnyade eller inte fick vilket borde vara en signal till styrelsen att något är fel i klubben, men nej denna klubbstyrelse hittar bara på skäl till varför folk har struntat i att förnya sitt medlemskap istället för att ta konsekvenserna av sitt handlande att inte göra upp räkenskapen när 11 st kastades ut över en natt.
Sedan spekulerade man i om dom tänkt göra en kupp men kunde ju inget bevisa givetvis för det mesta var väl antagligen bara noja från en persons sida. Att sedan styrelsen har hittat på lögner om ditten och datten, det ska vi alla bortse ifrån att historien som levereras hänger dåligt ihop men det bekymmrar inte styrelsen/webb. Det är som dom säger allt står problemet är att allt är bortstädat det finns inget att läsa lite som på stalins tid eller gestapo välj vilket du vill.

Varför skriver jag om detta nu då? Jo bara för att saker inte ska falla i glömska fler och fler läser denna blogg med så fler får höra en annan verison än prisa gud varianten. Det finns mycket mer att läsa på www.husbilsforumet.se  där finns oerhört mycket mer information än jag kan delge er här.

Men ni i styrelsen i hbk plus webben Jag har inte glömt eran behandling av en del medlemmar ni givet oss 
så räkna med att detta kommer igen och igen och varje gång blir vi fler som vet sanningen om er.
Hur kommer det sig att styrelsen efter flera år innehåller samma medlemmar som startade hbk förutom några stycken som ni lätt håller i schack samma sak i webb och webb sitter ju på alla nyckler till hela hbk så varför Gunnar sitter du och Håkan och tjuvhåller på dessa saker som borde tillhöra styrelsemedlemmarna har det att göra med att du tappar makten annars hm kanske är det så.

Jag skriver inte detta för egen vinningsskull utan vill bara att går man med i en klubb man betalar pengar till så vill iallafall jag att allt går just till, vissa medlemmar verkar inte tycka så, ingen nämd ingen glömd men vi vet vilka ni är man skulle kunna säga läs ett av era försvars inlägg till hbk så är det som en röd neonlampa lyser över er själ.

Grefven som anser sig vara lika oskyldig som Gunnar och Håkan i denna sak

E & H ni roar mig fast jag vet inte varför

Hade
Grefven

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grefven har tills vidare stängt gästboken pga hot och ev polisanmälan av ***folk

Och det var utan orsak?

2010-08-17 @ 22:46:22
Postat av: Fundersam

Hej Grefven och Åse.



Är det sant att styrelsen i husbilsklubben.se super och tar ut skattefri ersättning för påhittade utlägg av medlemmarnas pengar?



Ar det också sant att det i själva verket är webadministratörerna som styr husbilsklubben.se och att ordföraren bara är en marionett som gör vad han blir beordrad?



Att revisorn, som skall kontrollera husbilsklubben.se, är betald av och med medlemmarnas pengar måste väl ändå vara fria fantasier va?

2010-08-18 @ 08:50:50
Postat av: Grefven

Till fundersam. Eftersom styrelsen och webb hela tiden mörkar vad som händer i klubben så är antagligen sanningen obehaglig för någon. Jag som du kan ju bara spekulera i vad som hänt/händer i klubben. Fast av det jag upplevt av klubben så är någonting väldigt ruttet. Känslan av att något äter upp klubben inifrån och att några medlemmar är villiga att riskera heder och samvete för att sanningen ej ska komma fram, Den känslan får man när man försöker konversera med någon av de sk kallade styrande, det är min upplevelse av det hela tyvärr.

2010-08-18 @ 18:35:30
Postat av: Anonym

Och svaret på frågan uteblev.

Grefven har tills vidare stängt gästboken pga hot och ev polisanmälan av ***folk

Och det var utan orsak?

2010-08-18 @ 19:51:22
Postat av: Anonym

Och svaret på frågan uteblev.

Grefven har tills vidare stängt gästboken pga hot och ev polisanmälan av ***folk

Och det var utan orsak?

Men lugn Grefven måste hinna med att svara.

Han har inte angripit folk,bara blivit hotad själv utan orsak.Och komentarerna har inte spytt galla på andra.Nej dom lider inte av någon sjukdom.

Det säger många som sitter på psyket.

Vissa med särskild utskrivningprövning.

2010-08-18 @ 20:37:42
Postat av: Grefven

Tänkte inte kommentera först eftersom jag inte forstod meningen med det hela.Men så här är det att när hbkfolk ringer och försöker trigga mig i telefonen genom att påstå falska saker för att göra mig upprörd vilket inte lyckas. När sedan personen en bit in i samtalet avslöjar att han spelar in det samma så förstår jag vad denne var ute efter att jag skulle hota honom el liknande så valde jag att stänga ner gästboken eftersom jag skulle till tyskland och räknade då med att ej ha kontrollen över denna. Samma person frågade min vän om han var en sån som gjorde illa folk, varför ställer man sådana frågor om man inte tänkt använda det som utpressning vid senare tillfälle Som frågeställaren här undrar vad som gjorts, läs innantill så slipper du fråga annars händer väl som andra bloggar/gästböcker dom intresserade av att få mig tyst lägger själva in skit riktade mot barn hot mm för att sedan själva kunna anmäla och stänga ner det E & H funkar en gång sedan lär man sig



E & H ni roar mig fast vet inte varför (dansa min docka jag styr er vart jag vill)

Grefven

Ha de

2010-08-18 @ 20:51:38
Postat av: Jonny.

Men snälla Nisse, om någon fjant ringer och påstår att samtalet spelas in, anmäl då denna. Mina barn har terroriserats av ett par pedofiler och jag kollade upp med POLISENS egna datakunniga hur det var möjligt att få fram personerna bakom IP numret. Enligt dom kan E & H fortsätta jävlas med barn utan risk för påföljd, brottet måste ge en påföljd av minst, om jag minns rätt, 12 månaders fängelse. Det ville jag inte utsätta trassel för, hur skulle pedon klara sig utan drykom så lääänge? Nej du Nisse min vän, ringer han igen och hotar med att samtalet är avlyssnat, ring omgående POLISEN och ge uppgifter om: tid, omständigheten runt informationen om att samtalet spelas in så kommer vederbörande att få sitta tillsammans med trassel, olaga inspelningar är olagliga, men det vet troligen inte folk knytna till HBK. Kör hårt.

2010-08-18 @ 21:43:36
Postat av: Anonym

"Och svaret på frågan uteblev.

Grefven har tills vidare stängt gästboken pga hot och ev polisanmälan av ***folk

Och det var utan orsak?

Men lugn Grefven måste hinna med att svara.

Han har inte angripit folk,bara blivit hotad själv utan orsak.Och komentarerna har inte spytt galla på andra.Nej dom lider inte av någon sjukdom.

Det säger många som sitter på psyket.

Vissa med särskild utskrivningprövning."



Det var nog ett av dom absolut sämst skrivna inlägg jag någonsin läst. Skribenten måste vara mer dyslektisk än Eva Dra*in.



* Man börjar ALDRIG en mening med Och.

* När man gör ett citat så SKALL citationstecken användas.

* Inget mellanrum efter kommatecken.

* Inga mellanrum efter punkt.

* Man börjar ALDRIG en mening med Och.

* "Och komentarerna har inte spytt galla på andra." Är det en fråga? Frågor avslutas med ett frågetecken.

* kommentarerna stavas med två m

* "Nej dom lider inte av någon sjukdom." kanske ett kommatecken någon stans?

* "Det säger många som sitter på psyket." Vad säger dom? Skriv så att man begriper vad Du menar.

* "Vissa med särskild utskrivningprövning." Inte heller i denna mening begriper jag vad Du menar. Vilka vissa?

* utskrivningsprövning stavas med ett s mellan utskrivning och prövning.



Jag har sagt det förut Hasse. Du är en IDIOT, dyslektiker och ett fyllesvin. Jag kan förstå att Eva hugger gig med kniv.

2010-08-18 @ 22:20:54
Postat av: Anonym

Är det hundens skall?Så ska det väl vara hi hi

* När man gör ett citat så SKALL citationstecken användas.

2010-08-20 @ 08:54:04
Postat av: Suck

Lille Hasse!



Du måste lära dig att skilja på talat och skrivet språk. Kanske inte så lätt för dig med svår dyslexi. Som en parentes undrar jag lite över varför dyslexi är så krångligt att skriva, Hasse har ingen chans att kunna läsa vad det står.



"Ibland undrar jag vad folk får allt ifrån. Ska och skall är båda riktiga former. I ledig men ändå vårdad svenska är i dag ska den dominerande formen. Det en aning mer skriftspråkliga skall är långt ifrån lika vanligt, men däremot självskrivet i till exempel lagspråk."



http://www.dn.se/kultur-noje/spraket/ska-och-skall-vad-skiljer-dem-1.440308



Ytterligare en gång glömde Du citationstecknen när Du citerar ur ett inlägg.



Glöm inte mellanslag efter frågetecken! Det är den långa tangenten längs ner på tangentbordet.

2010-08-20 @ 11:23:54
Postat av: Fundersam

Ni lyckades, en gästbok till är nästan stängt pga av något,

2010-08-26 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0