Din IP

FB.

Äntligen så har Lotta hittat till fb också. Tur man har döttrar som kan hjälpa en. Du Lotta det var inte en dag för tidigt att du hittade dit...Idag skiner solen här och det ser skönt ut ute idag. Men för mig så får snön snart börja töa bort, det gör ingenting..

Idag så blir det en sväng in till mamma och sen uträtta lite ärenden..Så är det handboll ikväll så då blir det en resa till..Jag tror jag har gått ner i ett håll eller nåt för jag får inget gjort här hemma, men ska se om jag hittar en stege så jag kan få lite fart på mig. Nu har vi i allafall fått in husbilen under tak igen. Vi var tvugna att köra ut den förra veckan för taket var tungt av snö. Vill ju inte att det rasar in över husbilen, men nu är det gjort och den står på sin gamla vanliga plats..

Igår var bägge tjejerna hemma på kvällen och det här inte till vanligheten, men mysigt det också. Ja som sagt då får man se vad den här dagen bjuder på. Ska börja att göra mig iordning och fara in till Vadstena nu...

Ha en bra dag.......... 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, ja det är svårt att lära gammla hundar sitta. Fc är inte heller lätt....

2010-02-11 @ 21:37:51
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0