Din IP

Hocky drömmen tog slut nu.

Då gick luften ur en nu och det är bara att gratulera Slovakien. Så får man hålla på Finland nu men tror att Kanada vinner. Vi får glädjas åt guldet i stafeten och det var starkt jobbat av gubbarna. Själv ska jag in och titta på en träningsmatch i handboll ikväll, dom skulle ha mött Mantorp men dom fick inte ihop till ett lag nu när det är sportlov. Så det blir a-laget mot b-laget. 

Igår var jag inne och tränade och efter passet så solade jag. Sandra var med och tränade plus lilla Mindy, och hon tyckte det var roligt å skrattade åt oss när vi stod på maskinerna. Men hon var tröttast efter det är jobbigt för dom små och träna. Hon fick sitta i sin mammas knä när vi satt på cycklarna och tyckte det fanns många roliga knappar att trycka på. Alex var i Stockholm med Sofie och  shoppade galet igår. Så det ska bli spännande och se vad hon köpt idag, hon sov hos sin kompis igår. Vilket härligt väder det var igår, det var så man fick vårkänslor och började sakna husbilen rejält. 

Idag ska jag in till stan en sväng på förmiddagen, och Linda ska med för hon har möte på korpen. Sen blir det hem och slänga ihop köttfärssås och spagetti så vi får något i magen. Så blir det en resa ikväll igen för att se lite handboll. Idag var det gråmulet ute och -7,   hade inte gjort nåt om solen hade varit framme idag också. Men det är bara att ta en dag i taget så blir det nog vår snart också.

 Imorgon kl tolv så ska jag till frisören och färga å klippa håret. Har tänkt att klippa av det långa nu sen ska jag bli mörk igen. Men man hinner ju att ändra sig. Linda ska ut på krogen  imorgon och Alex får vara hemma och ladda. För på lördag har dom match mot Järnvägen som ligger i Hallsberg. Får man hoppas att dom kan ta två poäng för det är dom värda............

Ha en bra dag.  

Kommentarer
Postat av: Jonny

Livet Är Slut. Adjö Grymma Värld. Tack För Mig.



På Återseende...................

2010-02-25 @ 11:03:00
Postat av: Åse

Ja visst var det tråkigt det som hände, men jag trodde inte dom skulle klara det i år..

Så grymm är ju inte världen, för snart så är det vår och då så får man åka husbil.



2010-02-25 @ 12:33:11
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Leena

Hmm vad det lät tråkigt Jonny....aha det är hockyn trodde det hänt husbilen nått...

Ja jag är ju halvfinne så jag vänder kappan efter vinden med hockyn fast jag inte är intresserad igentligen men lite patriot måste man ju va:)



Vi tar nog en tur nästa helg och kan ni tänka er vart det kanske kan bli???? En vinteröppen camping där man kan shoppa!! Tiden får utvisa.

Jag känner oxå att våren ÄR på gång, känns i luften:):)

Lååångledig helg nu, vad skönt jag ska ha det, hoppas ni får det oxå Åse o Nisse.

Ha dé

2010-02-25 @ 20:09:02
URL: http://farmorleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0