Din IP

Lördag.

Då var det lördag, snart söndag.. Idag har Nisse fått undan all snö, skönt när man fått igång traktorn. Så har han och Mårten jobbat i garaget så Sandra och lilla Mindy har varit här. Själv var jag inne med Alex i förmiddags, för hon skulle till Hallsberg och spela match. Och det gick bra å dom kom hem med två nya poäng. Härligt jobbat tjejer. Så hämtade jag Linda som sov hos Simone i natt. Vi åkte och hälsade på Sandra som var själv hemma med Mindy för Mårten var och spelade en fotbolls match. Dom förlorade och det vart 1-0 till det andra laget. Vill även säga grattis till Mårten och Per som har fått jobb i Vadstena på samma ställe.

Pratade med mamma tidigare i kväll och det var inte bra med Lasse..Ska ta mig dit i morgon när Linda har barngympan på eftermiddagen. Annars så kommer söndagen bli lugn, dom stora ska komma hem på middag. Alltid trevligt när vi sammlas alla hemma. Nu i natt ska jag hämta Alex som är på fest hos Rebecca, dom firar Rebecca och Cissi som fyller 18 år snart.

Härligt har det vart med lite plusgrader nu bara synd att solen inte har visat sig...Tittade på melodifestivalen tidigare och fastnade för låten "Idiot" men tyvärr så gick den inte vidare..Tycker inte det har varit så många bra låtar i år..Så har jag klippt mig, så nu är jag kortklippt och mörk...

Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0