Din IP

Onsdag.

Dags att skriva lite igen, är väldigt slarvig med att blogga nu. Igår så började jag dagen med att åka in och träna med Sandra. Man känner sig rätt så duktig efter ett pass och så är det skönt efter också.Jag kör mest löpmaskin och cyckel fast gör sitsup och arm lyft. Måste nog säga att det här är det bästa vi har börjat med i år för man känner sig allt lite sund och hurtig efter ett pass.Väl hemma så var det bara att sätta igång med allt det vanliga som måste göras, även om det är tråkigt.

Senare var vi iväg och grattade Per som fyllde 22 år i måndags och Jennifer hade bakat och det var gott. På  torsdag ska vi dit igen och hämta deras soffa som Linda har fått för dom har fått en ny. Och då var  Linda snabb och ville göra om i sitt rum. Torsdag så kommer Linda ägna sin lediga tid till att möblera om i sitt rum. När vi åkte hem så plockade vi upp två kompisar till Alex som skulle med hem och sova över. Dom har studiedag idag och då måste det ju hända nåt.

Nisse har åkt iväg och Linda håller på att göra sig iordning, det är mycket innan dom blir färdiga på morgonen. Själv ska jag plocka och sen blir det att köra in ungdomarna till stan för dom ska till korpen och köra ett träningspass. Själv så åker jag och solar så man får lite färg till sommaren. Sen måste jag handla för kylskåpet gapar tomt här hemma och mat måste vi ju ha. 

Kan faktiskt inte förstå hur Jonny och Lotta har blivit behandlade av HBF forum nu. Gå gärna in och läs Jonnys blogg,  länk finns på höger sida. Kan ju säga att man har ändrat uppfattning om vissa herrar i HBF forumet. Det är ju så man tror på HBK styrelsen att dom här herrarna har varit besvärliga och allt dom berättat inte är ljug utan bara sanningen. 

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Leena

Vi åker till storstäderna Norr och Linköping i dag, skönta att komma iväg.

husbilen börjar bli klar, nu ska jag bara ha en ledig helg, sedan kan vi fara ut;););)



Visst är det en märklig historia (?) men svaret på det hela kommer nog snart, tror jag och att vissa får gå.



Kram o ha en bra dag;);)

2010-02-17 @ 08:55:01
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Åse

Ha en bra dag du med, så hoppas jag att humöret går upp på topp när du shoppar.



Kram

2010-02-17 @ 09:23:15
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0