Din IP

Snö kaos.

Ja vad ska man säga! finns inte mycket att säga bara att gilla läget. Helgen har inte alls blivit som man tänkt sig på grund av snön..För det första så kom vi inte ut igår men snälla Calle kom på eftermiddagen och plogade upp så vi kom ner till kiosken. Skedagata ner var ju inte för rolig bara tur att man inte mötte en bil. Men vi fick lite handlat i allafall säger bara tur att vi har kiosken när det är sånt här väder. Sen var det bara att sätta fart hem innan det yr igen igen, och det tog inte lång tid innan det var stopp igen. 

Handbollsmatchen vart inställd igår inte nåt som förvånar mig direkt. Hoppas att den blir spelad i veckan som kommer nu, annars skulle dom få en träningsmatch emot Mantorp. Så dom har lite spring i bena tills dom ska spela mot Järnvägen i Hallsberg. Alex skulle stå i kiosken inne i sporthallen idag men även alla matcher idag är inställda. Linda får ställa in barngympan för vi kommer inte ut, hoppas dom har förståelse för det.

Men fy vad dagen blir seg när det inte blir som man tänkt sig. Men melodifestivalen var ju på kvällen då hade man ju något att titta på. Tur att Darin gick vidare vart nervös där ett tag. Annars tyckte jag utbudet var ganska dåligt igår.Får hoppas på bättre i nästa vecka. Os har jag varit dålig på att följa i år när det gått. Men man kan ju inte missa när medeljerna ramlar in, härligt jobbat Sverige..Men är tveksam till att herrarna i hockyn tar guld det tror jag Kanada gör. Även på damernas sida så tror jag det blir Kanada....Om man ska ta och köra ett varv med dammsugaren och plaska lite golv kanske............

Ha en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0