Din IP

Var ett tag sen!

Ja det var ju inte precis igår som man var här inne. Men är mest inne på fb men ska bättre mig lite nu tänkte jag. FB är ett roligt ställe där man har kontakt med sina vänner och även så finns det roliga spel där. Själv så är jag helt betagen av Cafe World där man får bygga upp sitt egna cafe och göra mat... Har även ett eget husdjur där som man matar och städar åt, så jag har fullt upp där.....

Men idag ska jag ta tag i städning och så ska det bli mat åt alla riktiga husdjur jag har  har hemma. Idag blir det kåldolmar och potatis till middag nåt som vi inte äter allt för ofta...Ska snart skjutsa ner Alex till bussen i Rogslösa. Annars så blir dagen lugn, enda dagen man är hemma utan att behöva skjutsa nån på kvällen. Alex har fritt från träning på onsdagar.

Igår var en seg dag fick inte allt för mycket gjort. Var med Nisse in till Motala när han var på massage och då åkte jag till Ö&B och hälsade på Jennifer så lämnade jag en t-shirt till henne som hon fick av sin pojkvän.. Det var en alla hjärtans present som hon fick lite tidigare..När vi var färdiga så for vi tillbaka till Vadstena och hälsade på min mamma och hennes sambo, som tyvärr blivit sjuk. Det är otäckt vad livet kan förändras fort och tur är väl att man inte vet vad som ska hända med en..Idag ska Sandra och Mindy gå dit en sväng, själv ska jag dit imorgon igen.. Väl hemma så var det bara att vända och åka in till Vadstena igen för Alex hade handbollsträning. Så jag gick upp till Sandra och fikade. Den lilla sov men vaknade innan jag skulle iväg och handla, hon är en liten solstråle den lilla för det mesta på bra humör och tycker att allt är roligt.

Måste säga att gå och handla på kvällarna är riktigt skönt, inte så mycket folk att trängas med. Efter for jag och hämtade Alex som var färdig med träningen så for vi hem..När vi åkte hem så kom det ner snöblandat så det var lite lömskt på vägen. 


Ha en bra dag............ 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har tittat här varje dag och saknat dina inlägg, jag har inte heller vart så flitig på bloggen. Det rör på sig som vanligt för din del, skjuts hit och dit. Inte bara en dröm att bo på landet....Kram på dig!

2010-02-10 @ 12:23:36
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Leena

Hello, har oxå varit här kikat in, kul att du är tillbaka. Visst det är ju så att ibland får något ligga tillbaka för något annat.

Ja på fejjan är det kul men spelen har jag inte någon koll på, har aldrig varit så förtjust i TV-spel kanske därför.

Just nu sitter jag och väntar på att vi ska åka hem till min lilla gosing, var flera dagar sedan jag träffade honom.

Snart är det vår!!!??

Ha det gott;)

2010-02-10 @ 17:21:42
URL: http://farmorleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0