Din IP

Busväder.

Nu tycker jag att det är bra med snö,har kommit tillräckligt.Och kallt är det igår hade vi -20 grader kallt och det tycker jag inte om.Igår hade jag energi så då tog jag och städade köket,fy vad tråkigt det är att städa kök och badrum.Men man är ju nöjd när det är färdigt.Skulle in till stan igår på kvällen och lämna saker och pengar till Alex för hon skulle sova hos sin syster.Hon hade träning så skulle dom iväg till Torshälla och spela match idag.Men vi kom inte iväg för bilen startade inte på grund av det kalla vädret.Vi har ju en till bil men den hade Sandra lånat.Men det ordnade sig i allafall.

Idag så hade vi sovmorgon!så skönt och ligga kvar och sova när det är sånt här busväder ute.Men upp och äta frukost så Nisse fick komma iväg och lasta,för inatt så åker han till Stockholm.Jag tvättade av fönstret i badrummet när han var iväg så satte jag upp nya gardiner i hallen.Sen var det dags att börja med mat och det vart köttfärsfrestelse med sallad och det var mums.Efter maten kom Sandra och Mårten och den lilla och hon hade med sig sin gåstol.Hujidamej!vilken fart hon har i den nu..Så blir hon arg när hon fastnar nånstans.Alex var ju och spelade match idag,tyvärr gick det inte så bra.Förlust med 28-13 men det är bara att ta nya tag för på lördag har dom match hemma mot Norrköping.Linda och jag åkte in till stan vid sextiden,så solade vi och lämnade gåstolen hemma oss dom.Den får inte plats i deras lilla bil.Så hämtade vi Alex som kom tillbaka från Torshälla,så vart det en sväng till Östenssons också. Sandra var kvar när vi kom tillbaka men dom åkte snart.Nu har jag stekt ägg som gubben ska ha på mackorna inatt.Hoppas att det inte är för tråkigt väglag för honom inatt utan att det är skapligt.

Imorgon så blir det en sväng till stan för Alex tränar på kvällen.Annars så kommer dagen bli lugn..

Gonatt på er.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0