Din IP

Göteborgsbesök.

 I morgon så får vi besök i från Göteborg,Marie och Robert och så deras tre barn.Ska bli trevligt,och Marie tar jag med mig på handboll.Alex spelar hemma mot Norrköping.Så kanske det blir en sväng till pulkabacken,för deras barn ville åka pulka.Idag har Nisse satt ihop baren tillsammans med Mårten och även Per var med på ett hörn.Och det blir nog bra när det är färdigt,men som sagt så är det lite kvar och fixa.Har haft alla tjejerna hemma idag förutom Alex som var i stan.Hon kommer att sova hos Sandra så slipper jag sticka iväg så tidigt med henne imorgon.Alla åt här och det vart kycklinggryta med pressad potatis.Jennifer hade med sig lite kartonger som jag ska ha ner julsaker i,men det får jag fixa med på måndag.

Igår hade jag en slappardag,gjorde inte alls för mycket.Var inne i Vadstena och lämnade Alex i stan för hon hade spinning och efter det så var det träning.Sandra och Mårten var här ute och hjälpte oss att lyfta in baren,sen for dom vidare till Motala för Mårten hade möte med fotbollslaget.Sandra och Mindy åkte hem till min mormor och hälsade på.Alex sov även hos sin syster igår också så slapp jag å åka in och hämta henne på kvällen.

Imorgon så blir det tidig uppgång ska åka och handla.Vi hann inte med det idag så det får bli morgonens nöje.

 Skönt för Jonny och Lotta som äntligen har fått lite sol.Hoppas det går bra för Jonny utan snus.............
Saknar er,men nu är det ju inte så lång tid kvar tills vi ses.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej på er, hoppas ni får en trevlig kväll. Hälsa till Happy och Marie, se nu till att inviga baren ordentligt, så ni vet att den står pall när vi kommer upp:-)



Ps, Jonny nu. Nizze å Happy, hitta inte på för mycket dumheter nu och var snälla mot dom svaga.

2010-01-09 @ 09:42:10
Postat av: Åse

Det ska vi ha,Och jag ska hälsa till dom.Ja det är bäst att vi inviger den ordentligt för när ni dyker upp så blir det röj av.



Hälsa Jonny att det finns två fruar som ser till dom så han kan koppla av och inte oroa sig.Vi ska tämja dom..........



Kram på er.

2010-01-09 @ 11:39:35
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0