Din IP

Grattis Mamma!

Idag så fyller mamma år, så det blir en sväng in till stan och gratta henne.Jonny och Lotta har varit inne och fått lite frukost innan dom for iväg.

I fredags så var jag inne och tränade med Sandra.Så handlade jag innan jag for hem till landet igen.Så vart det lite mat när Nisse kom hem sen for han in och tränade med Mårten.Och jag gick och plockade lite här hemma,när jag vattnade blommarna i sovrummet så kom det en välbekant husbil rullandes uppför vägen.Och det var trevligt att se den igen..Ja ni lyckades att överaska oss men hade på känn lite att dom skulle dyka upp.Härligt att se er igen och skönt att ha er hemma i Svarige igen.På kvällen fick vi se många fina bilder och höra hur dom haft det.Så det vart en sen natt innan man kom i säng.

På lördagen så for Nisse ner till Tåkern med Jonny och Lotta så dom släppte Kurre så han fick springa av sig lite. Tror han tyckte det var skönt och få kraffsa lite is rulla sig i snön.Jonny och Lotta tog våran bil in till stan för dom skulle handla för att bjuda oss på mat.Tackar för den goda kycklinggrytan!helt underbart att ha såna gäster.Nisse och Mårten cementerde i garaget och jag ,Sandra och Mindy for in till Vadstena och mötte upp Jennifer så tittade vi på Alex som hade match hemma.Tyvärr så förlorade dom matchen men Alex gjorde sex mål.Sen när vi kom hem så stod maten på bordet,det kan man kalla sevice.Jennifer var också med hem men Per var och spelade fotboll.På kvällen var även Jesper här med sin flickvän och träffade sin mamma och pappa som han inte sett på ett tag.Vart även en sen kväll på lördagen..

I går var det lugnt,Lotta städade husbilen och jag var inne på handboll.Tittade på A-Flick som mötte Motala hemma.Våra tjejer låg under men vände matchen och vann.Riktigt härlig känsla när dom slog Motala allra helst när dom var så säkra på att vinna.Sandra och Mindy följde med hem så kom även Alex och Linda hem som varit borta hela helgen.Så hade vi med oss pizza hem som vi åt på kvällen sen vart det att titta på Johan Falk.Efter filmen så gick Jonny och Lotta ut till sig för dom skulle också upp tidigt på morgonen.Mårten var ute och hämtade Sandra efter sin fotbollsträning.

Och nu har det blivit vardag igen.  Ska plocka lite så blir det att fara in till mamma och gratta henne..
Tack Jonny och Lotta för en trevlig helg och tack för mattan som vi ska ha utanför dörren vid husbilen.Så fick vi även tabletter som ska testas i husbilen...

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Calle

Sköt om mamma nu på hennes dag. Det är kul så länge dom hänger med. Min mamma fyllde 85 i höstas.

2010-01-25 @ 09:16:55
Postat av: Åse

Det ska jag göra Calle.Snart är det väl dags för er resa.Får ni ha det så skönt.

2010-01-25 @ 09:33:10
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Jonny & Lotta

Hej på er.

Tack för en som vanligt trevlig helg tillsammans med er.

Alltid kul att träffa er och era barn, + Sötnosen Mindy.

Kram

2010-01-25 @ 10:56:26
Postat av: Lotta

GRATTIS på din egen födelsedag idag.

Kram på dig....

2010-01-26 @ 14:35:11
URL: http://anncharlottehogbom.blogg.se/
Postat av: Åse

Tack Lotta! Så tackar jag för blommorna jag fick i lördags...



Kram

2010-01-26 @ 14:55:15
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Daniel

Grattar å hurrar din mor!!

2010-01-26 @ 14:55:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0