Din IP

Lördag.

Ja då har lördagen gått också.Tänk vad dagarna går.Vi gick upp vid halvnio idag för grävaren skulle komma.Nya tankar på gång,garaget var nästan färdigt när herrn i huset kom på en annan ide...Nämligen att han ska gå ner under hissen som hissar upp bilarna.Men som sagt det blir bra när det är färdigt.Jag for in till stan och lämnade Alex som skulle åka till Huddinge och spela match.Och det gick bra dom vann med två bollar och om jag inte fattade fel så gjorde Alex nio mål.Men tror inte alla var spelmål utan hon la  straffar också.Både Jennifer och Sandra och deras pojkvänner var hemma på middag,det vart köttgryta och potatis.Sen for dom ner till Tåkern och åkte fyrhjuling,dom var borta över två timmar och lillla Mindy var hemma hos mig.Jag passade på att baka en sockerkaka när dom var i väg så vi hade något till fikat när dom kom tillbaka.Efter fikat så gick jag ner och gjorde iordning i baren,vart riktigt fint. 

Igår så var vi i Linköping och shoppade.Fick med mig allt som jag ville hem.Plus att det vart en sväng på City Gross,där maten till helgen inhandlades.Imorgon kommer dom äldre tjejerna hem igen så blir det en sväng till tåkern då också.Själv ska jag göra kålpudding så alla får något i magen.Sen kommer jag ta några timmar ledigt ifrån hemmet och åka och titta när B-laget spelar match hemma. 

Idag så pratade Nisse med Jonny i telefon,skönt att höra att ni har det bra.Saknar er enormt mycket det är nästan sjukt.Men kanske att vi träffas till nästa helg.Se till och njut restan av tiden nu ,så ses vi när ni kommer förbi här hemma..........

Gonatt på er............ 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Godnatt bästaste mamma & pappa

2010-01-16 @ 23:37:06
Postat av: Grefven

Godnatt på dig med !

2010-01-16 @ 23:51:59
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0