Din IP

Lördag.

Gick upp efter nio i morse och åt frukost.Sen tog jag en promenad ner till Borghamn och det var uppfriskande,härligt när det är kallt också.Men nu gillar jag värmen bättre och längtar till våren.Annars har dagen varit lugn bara plockat lite med andra ord det gamla vanliga.Nisse for in till stan och handlade på förmiddagen sen stod han för matlagningen idag.Det vart kebab med tacosbröd och hemmagjordsås och sallad till.Smakade jättebra.Nu har Alex tre kompisar här och en av dom ska sova över och hon heter Johanna.Linda har bänkat sig framför teven och Nisse har tagit sig ett bubbelbad.Så då fick jag sitta här en stund och det är skönt att ha några minuter för sig själv.

Igår så var Sandra och Mårten här hela dagen,Mårten och Nisse höll på att fixa ute i garaget.Och Mindy for runt här inne i gåstolen,riktig fart hon får i den lilla gumman.Jag for in till stan för Alex skulle träna kl ett.Så då gick jag upp till Sandras lägenhet och väntade på Alex.Så vart det en sväng in till Östenssons och så hem och göra lite mat.Sandra och dom var kvar till kvällen så jag fick många gos timmar med den lilla igår.Och vi tog en liten tupplur ihop också.

Imorgon så blir det att åka och titta på handboll i Vadstena.A-Flick spelar hemma mot RP och det vill man inte missa.Se nu till och tvåla dit dom tjejer......Annars blir dagen lugn.
Usch vad man längtar till turen med husbilen nu! tänk att man kan sakna det så oärhört.Blir ju tokig,jag vet man kan åka nu också men vill ha det lite varmare.Vi har ju våran påställd hela året så det är ju bara att sticka iväg om man vill.

Ha en bra kväll.......... 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det är konstigt vad lätt man blir beroenda av husbilslivet... saknar det oxå nått så fruktansvärt.. tyvärr har vi ju inga vinterdäck till våran än så det blir till att ställa av den varje vinter... men vi fuskade på nyår och sov i den... ler.. var så underbart... snart är det vår och då blir det många och långa turer...



Kram...

2010-01-02 @ 23:15:15
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: åse

Ja Marie! nu är det inte långt kvar till våren.Ser verkligen fram emot det.Tyckte i höstas att det var skönt med lite uppehåll.Men nu är jag trött på det och vill ut.......



Kram

2010-01-03 @ 00:46:41
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0