Din IP

Motala.

Imorse så var man uppe med tuppen,skönt när det går tillbaka till den vanliga igen.Plus att det blir lättare att hålla reda på vilken dag det är.Sen tog jag och plockade ner alla julsaker i köket och tvättade av fönsterna invändigt.I år var jag fruktansvärt trött på julen ville verkligen ha bort sakerna nu,brukar aldrig ta den det så här tidigt.Så jag känner mig nöjd att jag har fått något gjort idag.Så var det dags för middag och det vart korvstroganoff med ris,för vissa av oss här hemma så vart ju middagen frukost.Inte bra att vara lediga från skolan,Linda har vänt på dygnet och går inte och lägger sig förren fem-sex.Alex bor inne i Vadstena hos sin syster i tre dagar nu för dom tränar och så ska dom iväg på onsdag och spela match i Torshälla.

Efter middagen så for vi in till Motala,Nisse på massage och jag åkte upp till Jennifer.Hörde om hon ville följa med och handla men jag fick gå själv så ordnade hon kaffe åt mig istället.Hon hade bakat så goda chockladmuffins,fortfarande lite varma....När det gäller att gå och handla så skulle jag gärna bo där Jennifer bor.Bara att ta trappan ner så har man mataffären där nere,ja hela stan med alla affärer.Helt underbart ! skulle kunna tänka mig att byta med henne för en vecka..Nisse kom upp och tog sig en fika också när han var klar med massagen,vart väl kavar en timme innan vi for vidare och stannade till hos Sandra för att hämta Linda.Och nu är vi hemma igen.Väntar på att Nisse ska lämna ifrån sig teven så jag kan se bästa serien som går nu.Men har tryckt på rec knappen fall herrn i huset hittar nåt intressant och titta på....

Igår var jag inne i Vadstena och tittade på handboll,fast det var inte Alex som spelade utan A-Flick tog emot RP hemma.Och det gjorde dom bra alltid en härlig känsla att slå RP även för oss på läktaren.

Imorgon blir det att fortsätta att ta ner julsakerna och en sväng till Vadstena på kvällen.Alex har träning idag och imorgon.Så har hon börjat att gymma också plus träning,hon skulle försäka att vara duktig och köra varje dag den här veckan.

Jonny och Lotta det är bättre ni pallrar er hem så slipper ni regnet och får lite snö istället.Tycker synd om er som ni har längtat efter den här resan så är det bara skitväder.Hoppas att Jonny får tag i snus snart annars blir han nog inte rolig att ha och göra med...Saknar er KOM HEM!!!!!!!!!!!!!

Ha en bra kväll. 

Kommentarer
Postat av: Leena

Tänk att jag har samma tanke som du, julen ska ut fort i år. Ska börja på torsdag när jag är ledig, har aldrig tidigare haft tanken så här snart att plocka ner julen, måste vara något i luften.



Idag var vi lata med maten, blev mamma Findus, inget vidare faktiskt.



Visst är det tråkigt för Portugal-resenärerna att vädret varit så uselt, kanske de har bättre lycka med vädret på hemvägen.



Ska försöka komma tidigt i säng i kväll, trött rdan och ska upp tidigt i morron.

God natt på er:)

2010-01-04 @ 22:31:08
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: åse

Man får vara lat när det gäller maten ibland,man blir tom på vad man ska ha till mat ibland.



Tänker varje kväll att jag ska lägga mig tidigt,men det blir aldrig så i allafall.Hamnar alltid vid datorn på något lustigt sätt....

2010-01-04 @ 23:20:26
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Lotta

Här var julen snabbt undanstökad, det julpynt vi hade tog inte lång stund att få ner, dock har jag ett par småkulor hängandes i gardinerna. (Inte Jonnys ännu)

Han har fullt upp att tugga tuggummi, jag fick tag i nicorette igår, så än så länge får han ha kulorna kvar.

2010-01-06 @ 11:20:59
Postat av: Åse

Är han så besvärlig! Det blir nog en fin syn med hans kulor hängandes i fönstret...Då är det ju något gott med resan,Jonny blir snusfri.Ha det bra nu dom sista dagarna så håller vi tummarna här hemma att ni får bra väder.Och kör försiktigt när ni vänder hemåt.



Kram Åse

2010-01-06 @ 11:59:59
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0