Din IP

NÄR MAN BERÖMMER SIG SJÄLV LUKTAR DET BARA ILLA

Var inne på en bloggsida igår .Där bloggaren bara framhäver hur fel andra bloggare gör .Man visar fel sidor tex berättar för mycket om sig själv visar barnbarn på bilder helt enkelt allt är fel. Så till saken, Våra bilder på våra barnbarn är noga utvalda vi exponerar inte mer än vi själva vill så jag tror inte pedofiler har så mycket för att bli glada av dessa bilder........Sedan så skriver vi visst för mycket om vårt privatliv ,snälla bloggaren du vet inte ett skit om vårt privatliv vi tar bara fram sånt alla kan dela med sig.Så vad är privat / personligt Vi försöker att inte bli vare sig personliga eller privata .Det man funderar över är hur mycket vin vissa stoppar i sig och sedan skriver i sin blogg dom producerar duktigt med skit dessa fyllesvin .Kanske möter man en sådan där som kör stor husbil som kommer på fyllan rakt in ifronten pang dunk ja lever jag fortfarande så får den nog en krycka långt upp i röven då ;eller kanske ligga på en camping och grannbilen startar upp ett jävla liv och ut kommer karln med kärringen efter med en kniv  stor som en jävla machete jagandes bägge på fyllan gud jag svär bara att åka därifrån .Dessa huliganer finns överallt det kan vara din granne kanske i tranås eller boråsch dessa fenomen tjuvkopplar ström super hotar folk eller ber sig allmänt illa där folk  finns i sina husbilar .Det senaste jag hörde var att packet ja jag kallar såna  håller till vid lastbilshak kanske i jönköping eller i närheten av hylltena som exempel kanske boråsch eller malmö vad vet jag. Ser fram mot att möta dessa huliganer i sommar så ska det bli en lustiger dans ......Vissa av dessa talanger är så även med i en husbilsklubb som märkligt nog tar emot detta klientel med öppna armar fast vad är att förvänta sig när klubben själv sysslar med uteslutningar utan grund folk får inte tycka vad dom vill ,vissa ämnen får inte diskuteras tex varför en webbare uteslöt 16 personer under något oklara omständigheter.

Det komiska i situationen är att dom gjorde webbaren till hedersmedlem fast han tog en timeout i 11 månader sedan dyker upp som byfånen i lådan allt glömt och förlåtet av Gunnar .Ja denna hedersknyffel som är webbansvarig i klubben allt går genom honom innan någon annan får se  det är denna demokratiska kille vi har att tacka för att hbk kommer kollapsa för eller senare frågan är om bubblan håller i år eller 2 år kollapsen kommer förr eller senare Det mörkas ju en hel del i klubben om det mesta man verkar tro att om man bara kör tyst längst leken så kommer alla andra ge upp men tyvärr ger inte dom andra upp inte än iallafall skulle tro att vi är ganska många stridslystna kvar och jag är långsint så för mig är det inget problem, när något är orätt ,då ger inte jag mig och iochmed att det kommer en avstängd i månaden i snitt så fylls brasan på välkommen förresten Molle du var väl den siste??????
 styrelsen har gjort så många generalfel så den borde avgå nu igår helst men den inser inte det för som kärringerna till styrlesen uttryckte sig till någon i klubben (BARA SÅ DU VET DET HÄR ÄR VÅR KLUBB)och då förstår man att avsätta dessa går bara att genomföra om dom självdör för dom kommer aldrig släppa från sig makten frivilligt.............

Grefven som ser saker på sitt eget sätt



Kommentarer
Postat av: Leena

Ja ja vad ska man säga!!!!

O jag som lagt ut bilder på hur duktig jag är med mitt konstverk, hmmmm

Men då har "de" nog inte sett mycket många bloggar.

Så jag fortsätter på mitt sitt, obstinat o motvalls det är jag det.

Nu börjar min mastodont-vecka -hela fem dagar ska jag till jobbet.......

Ha det



Ps,var det i veckan/helgen ni får finbesök från Portugal?

2010-01-17 @ 22:31:44
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Åse

Tror att dom kommer till helgen om inget annat inträffar.

2010-01-19 @ 07:24:47
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Jonny

Jag blir tårögd, fan va bra skrivet av Grefven. Tänk att det finns folk med samvete. MEN NU ÄR DET SLUT MED BERÖM, snälla kom till Ullared, för nu vet packet att vi är här och jag vill ha hjälp mot muskelknutten.........

2010-01-21 @ 17:45:29
Postat av: Lotta

Kanske bäst att man slutar lägga ut bilder på Curre...

Det finns ju knäppgökar som våldför sig även på djur, så då bör man nog inte visa upp sina älsklingar heller i bloggarna.

2010-01-22 @ 10:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0