Din IP

Nyåret.

Mindy

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sötnosen växer så det knakar, full rulle verkar det som.

Här kom en liten regnskur precis, annars uppehåll igår och idag. I morgon byter vi ställe, åker väl inte så långt, men efter två och en halv vecka här så börjar man kunna stället. Känns ganska behagligt och nästan som hemma när man börjar hitta.

Kram på er.

2010-01-02 @ 22:00:08
Postat av: åse

Oj vilken otur ni har med regn,tycker vi fick nog av det både sommaren och hösten.Kör försiktigt och var rädda om er när ni kör,förstår att det känns som hemma när ni vart där så länge.Ibland är det nästan tråkigt att komma till ett nytt ställe för man tycker att det första var bäst.



Kram Åse

2010-01-02 @ 23:42:32
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Calle

Vad hon växer, och så stadigt hon sitter, och vad långt hår hon har fått och får man höra nånting annat än om barnbarnet när vi träffas....

Kram

2010-01-03 @ 19:47:53
Postat av: åse

Stolt mormor! kan inte sluta att prata om henne.Morfar är lika stolt han,helt klart så är det helt underbart.Så ja Calle!jag kommer att prata oavbrutet om Mindy.Nej jag ska försäka att tänka mig för så jag inte tröttar ut dig.Du får be mig hålla trut om jag blir för jobbig.....Vi får ta och bestämma en helg som vi kan ses,skulle vara jätteroligt.



Kram

2010-01-03 @ 20:02:54
URL: http://aseaseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0