Din IP

SE UPP FYLLSKALLE STÄLL BILEN ..............

När man tittar i dagstiningar så oroas man, jag gör det iallafall, av alla som kör rattfulla.Det verkar inte finnas nån sk gräns vem som kör kan lika gärna vara chefen som att det är husbilsägaren som kör på fyllan.Utveckligen är verkligen oroväckande,den grupp som är värst måste vara dom som förnekar att dom har problem med spriten halvfyllon typ jag tar bara ett par glas rött eller vin är bra för hälsan, ja hälsa ofta då  fast kanske inte när du kör bil ............Ett typiskt sätt att "åka dit" är nog det klassiska dagen efter körningen .det finns bara två alternativ om du ska köra dagen efter och vara säker antingen dricker du inte ett skit, eller också så har du stenkoll på vad du
dricker dvs inte mer än ett par öl kanske 6 st max då har du en chans att klara dig . Så därför uppmanar jag alla husbilsåkare som är ute och kör och ligger på marginalerna skit i det sista glaset rött så kommer du säkert hem, vi andra också som slipper möta er .............
Lägger in en bild hur det kan sluta kan inte svara på om alkohol hade något med bilden att göra fast bilen passar inte in där. Bilden är tagen mellan Motala och Vadstena snyggt placerad på ett gärde ......vet ej om parkeringsavgift togs ut ..........

Givetvis så får vi ej glömma att tala om att bilden är tagen från husbilsklubben.se öppna del där alla har tillgång
och vad jag kan se så är bilden ej copyright skyddad .

Grefven som ser saker på sitt eget sätt,Så är det.


Kommentarer
Postat av: Leena

Visst är det hemskt med alla de som kör på fyllan och de fall det där hänt olyckor så är tyvärr inte straffet något att tala om, framförallt inte om det blivit personskador el dödsfall. Jag tycker det skulle straffas som mordförsök när man kör på fyllan.



Inte fel om de olika husbilsklubbar som finns kunde gå i bräcshen för ett alkoholfritt körsätt.



Trevlig dag med erat efterlängtade besök;)

2010-01-23 @ 11:25:09
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Lotta

Onykterhet, och att köra med bakfylla, hör inte hemma i trafiken. Skulle någon rattonykter person köra på någon av mina älskade, då vet jag inte vad jag skulle göra med den personen om jag träffade på den efter sitt straff.

Tror att man har ganska primitiva tankar och agera primitivt mot den personen då.

2010-01-23 @ 14:54:27
Postat av: Anonym

"Det var en kvinna som fick mig att börja dricka - och jag har inte ens tackat henne ordentligt"

W. C. Fields (1880-1946)



"Där snaps går in går vägvett ut."



"Där vinet går in, går vettet ut, och ibland komma det aldrig tillbaka."



"Vinet spärrar upp alla fönster i huvudet, så att vettet kan flyga ut."





"Fler har drunknat i bägaren än i havet."



"Gott vin, dåligt huvud."



"Han gick så dåligt att de trodde han var berusad. Det var han inte. Han var alkoholhalt."



"Jag har inga alkoholproblem. Jag dricker. Jag blir full. Jag däckar. Inga problem!"





































2010-01-23 @ 15:27:40
Postat av: Anonym

Idag är det dagen efter, jag är trött, sliten och en aning bakfull, tackolov har jag sluppit sitta och be till porslinsguden.



Min bästa kompis idag är vattnet, gud så gott det kan vara! Bara fylla upp en flaska, bubbla, hälla i glas och dricka! Mmmm!! Så gott!!

2010-01-23 @ 16:59:03
Postat av: Lotta

Jaha, ja nu har någon vart inne i min dotters blogg och kopierat ett inlägg som hon skrivit. Tråkigt för dig att du måste vara anonym, för Celie skulle inte skriva anonymt i Åses blogg om det hon själv skrivit i sin egen blogg.

Så någon som inte har huvudet på skaft har vart i gång igen. Vem kan det vara måntro????

Ska vi göra en trasslig gissningslek......

Någon skinntorr tunntarm med bihang....

2010-01-23 @ 23:35:24
Postat av: Celie

Om någon vill använda sig av mina texter så är det ok, men skriv vem DU är och hänvisa vart du hämtat citatet. Så himla fega männsikor det finns, sådant irriterar mig!



Trevlig helg på dig Åse och Greven

2010-01-24 @ 00:06:49
Postat av: Leena

Tråkigt att vissa måste sänka sig till sandlådenivån eller förresten det är under den.

2010-01-24 @ 00:43:38
URL: http://farmorleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0