Din IP

Torsdag.

Då har det blivit torsdag igen och snart är det helg.Igår så var jag på korpen och tränade kan ju säga att det känns.Man har ju träningsvärk idag men förhoppningsvis försvinner den ju mer van kroppen blir av att träna.Sandra körde på i en väldig fart och ingen träningsvärk för henne inte.Hon skulle ner och köra ett pass med Mårten nu på förmiddagen.Jag ska köra imorgon igen och då ska Sandra med också.Annars var dagen lugn inte mycket som hände.Mårten var ute en sväng igår så jobbade dom några timmar i garaget.För det är tänkt att dom ska cementera nu i helgen.

Fick sms från Lotta igår!och det stod vi ses i Ullared på fredagkväll...Men tyvärr så kommer inte vi iväg,för Nisse ska cementera och Alex har match hemma på lördag och den vill jag gärna se.Annars så har jag inget emot att åka till Ullared och det hade varit jätteskoj och träffa dom saknade igen.Men det är inte alltid som det går som man vill.

Idag så gick jag och la mig en sväng efter att Linda gått till bussen.Vart väckt av telefon och det var Mia som var i luren.Vi pratade över en timme så tack Mia för pratstunden.Framåt kvällen så blir det en sväng in till stan,Alex ska gå ner till träningen en sväng.Men hon ska inte träna för hon är inte riktigt bra än.Men imorgon så tror jag att hon går till skolan i allafall.

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Lotta o Jonny

Vilken hurtighet, börjat träna, nu får man dåligt samvete.....



Det är klart ni kan ta er till Ullared, vi är där nu och allt är en prioriteringsfråga. Det är nog ändå för kallt att gjuta betong....

Så vi syns här på fredag antar jag kl 19.00

Kram så länge.....

2010-01-21 @ 15:29:38
Postat av: Åse

Javisst är vi hurtiga!nåt Lotta och du får börja med också.Måhända det är kallt för att gjuta men Alex har match hemma på lördag och jag vill inte missa den.



Längtar som sjutton efter er,skönt att ni är tillbaka i Sverige.



En stor bamsekram till er...

2010-01-21 @ 16:33:01
URL: http://aseaseblogg.se
Postat av: Leena

Vi tar igen oss(som vanligt) fram till nästa torsdag, då blir det att gå upp före tuppen. Klockan sju går nämligen Toyotan till Bäckhammar, en liten nätt resa på ca 25 mil enkel resa. Resan hem i Plåtisen, blir nog många stopp bara för att känna in att NU är det på riktigt.

Tur jag arbetar natt den helgen så gubben i lugn och ro kan "pyssla" med sitt med bilen. Det där som jag tycker är tråkigt. Sedan är det min tur..........

Ta det lugnt med träningen.

Bara glada miner här;););)

2010-01-21 @ 17:21:08
URL: http://farmorleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0