Din IP

Torsdag.

Då är det snart slut på den här veckan.Idag har jag haft huvudvärk så försökte att gå och lägga mig en stund när jag hade skjutsat Alex till Rogslösa.Somnade till någon timme,men fortfarande huvudvärk när jag vaknade.Vädret har varit helt okej idag tycker jag,äntligen lite varmare.Har väl inte gjort allt för mycket hemma idag bara det nödvändigaste.Fixade till lite köttfärssås på dagen så vart det kebab på kvällen.Vid sextiden så åkte jag in till stan och gick å solade.Så skönt det var och steka sig lite.Sen ner till macken och hämta paket till Alex.Hon hade skickat efter en t-shirt och den var riktigt snygg.Sen in på Östenssons och handla så man har lite i skåpen igen.Så ringde jag till Sandra och bad henne sätta på lite kaffe.Skönt att se att Mindy var bättre och på bra humör.Fick en lite puss på kinden eller ett par,hon har aldrig gjort som hon gjorde idag så då fick man vara med om en ny grej igen.Sandra och jag tog oss en promenad och gick förbi huset dom ska flytta till.Kommer bli jättebra där.Så följde jag med upp till henne igen tog en kopp till.Skrattade åt Mindy när hon åt gröt,hon sitter endast i blöjan då och mumsar och kladdar.Sen var det dags att fara till sporthallen och hämta Alex som hade tränat.Hon hann att träna i en halvtimme innan hon trampade snett på foten som hon redan har gjort sig illa i.Så hon var besviken när jag hämtade henne för det var ju uttagning till match på lördag,dom ska till Huddinge och spela.Hon trodde inte att hon skulle bli uttagen men det vart hon,och hon var ganska säker på att hon skulle klara av och spela på lördag.Hon får vila fram tills dess och hoppa över handbollen i skolan imorgon.

Igår fick jag världens energikick och fick mycket gjort här hemma.Så nu har alla julsaker kommit ner och det känns skönt.Hoppas jag har samma energi imorgon för då åker dammsugaren fram sen blir det tvätt av golven också.Ska in till stan och till korpen och lösa medlemmskort för hela familjen.Sen ska vi börja att träna åtminstonde två gånger i veckan.Så ska jag träffa Ros-Marie som jag nattvandrade med i många år,och det ska bli trevligt för det var längesen vi träffades.Hon har en tjej som är lika gamal som Sandra(20) och hon ska ha barn i maj-juni.Så hon ska också bli mormor nu.Sen hem och göra mat och efter det ska Nisse och jag iväg till Linköping.Ska köpa en glashylla med belysning till matsalen så ska vi ha lite saker till baren.Sen ska jag köpa mig en matberedare   och det här får bli mina födelsedagspresenter,för jag fyller senare i månaden...

Godnatt på er...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0