Din IP

Gammal skit stinker mest

Hade egentligen inte tänkt ta upp detta nu då vi faktiskt är på sk semester men man tänker ju och funderar hur det är ställt i ledningen på hbk. Regler verkar skrivas efter behov har jag förstått såhär i efterhand, så dumt av mig att tro annat, helt klart orutinerat. Man börjar ju undra när vi blir avstängda den 23 juni och enligt Leif som skickar ut till mig så var mötet den 24 e. Blev jag alltså utkastad redan 1 dag innan dom haft sitt styrelsemöte,jag antar att någon var fjärrskådare i styrelsen och var snabb med att fatta det korrekta beslutet som inte var klubbat och verkställa ordern en dag innan???????
Happy och jag var visst satt i någon sort extra karantän vilket gjorde att vi inte fick skriva alls och på vanligt maner så hade ingen informerat oss om detta heller så Åse svarade på några frågor till medlemmar angående om sånt som var viktigt att veta i samband med den sk Hallsbergscupen inom handboll vilken då givetvis inte togs in med följd av att den information gick några intresserade hbk are om intet men vad gör det huvudsaken är ju att styrelsen tror dom gjort rätt.

Varken jag och Happy har någon gång i samband med våra avstängningar för att vi har skrivit så "otäcka" saker blivit informerade utom en gång då styrelsen påtalades om felaktigheterna så skickades ett låst dokument ut med massa bladder i till mig och jag har inte ens efter många förfrågningar fått svar om vad som varit så "hemskt" som jag skrivit. Jaq har även pratat med Janne Ekan om vad jag gjort, kommer du ihåg vad du svarade då Janne ........... Kom igen nu du vet ju vad du skrivit,
jaha svarade jag då men vad var det som gjorde att jag blivit avstängd . Det gott folk vet jag inte idag heller han svarade aldrig på frågan rakt av vilken elller vilka meningar som hade brutit mot reglerna. Men då reglerna är töjbara så är det enkelt såhär i efterhand att säga vad som var fel fast de kan ju inte ändå.
Men hbk gör som dom vill och har väl alltid gjort men tyvärr så saknar klubben någon själ.


Jag vill nu bara göra en jämförelse med hur hbk drivs och på vilket sätt..........

Tänk dig att du en dag blir stoppad av polisen, dom tar dig till karantäncellen (hbks modererings ställe där du ej kan skriva etc) sedan förs du till tingrätten där sitter en domare (hbk ledningen) du undrar vad du gjort och varför svaret blir det vet du bäst själv du försöker förklara att du inte vet vad du gjort svaret blir då att tyvärr förstår du inte så kan vi inte hjälpa dig. Dommaren dömmer dig utan att ta reda på faktiska omständigheter dina möjligheter att överklaga är lika med noll du ges ingen möjlighet att försvara dig och det spelar ju ingen roll för hbks domslut går ju inte att överklaga så kass drivs den sektliknande klubben "Skänk en hundring i kollekten så blir du hedersmedlem i sekten )"Text ur Låten Harrekrishna.

Så till sist Snåltcamparna verkar inte vara mycket för att betala i automaten i Borgholm har hört med egna ögon av delande av toalettkoder troligtvis betalar en del inte för sig men det är väl så det funkar..........



Så som Grefven uppfattar saker som händer kring honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0