Din IP

Hemma igen.

Ja då vaknade vi i Örkelljunga i morse, eller snarare förmiddag. Gick inte upp förrens kl var tio idag. Frukost och sen iväg för att titta på h-bilar, men hittade inget som var intressant. Väl tillbaka till h-bilen så var det bara att packa ihop och börja att dra sig hemåt. Åkte över och tankade innan vi fortsatte vår resa hem, stannade i Hyltena och åt mat och insåg att det var riktigt vackert där. Så dit kommer vi att återvända för att vara en helg. Stannade till i Jönköping och gick in till Media Mark, där köpte vi minneskort till kameran och en rolig termometer som är en napp till Mindy. Från Jönköping och hem så körde jag och nu så tycker jag att det är roligt att köra h-bilen. När vi kom hem så var Linda hemma och jag skulle skjutsa in henne till Vadstena där hon skulle mötta Simone. För dom skulle ut på Hugos i Motala sen skulle hon sova hos Jennifer. Träffade Alex en snabbis i Vadstena för hon skulle sova hos sin kompis. Jag åkte och tankade Volvon sen vart det en sväng till Östenssons också. Och ikväll vart det att titta semi2 som vanns rättvist av Spanien. Hoppas att Spanien vinner alltihopp nu..

Nu har det nog blivit dags att gå och lägga sig..
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0