Din IP

Idag så skiner solen igen.

Igår så var det molnigt i stort sett hela dagen och kvalmigt. Men kan vara skönt med såna dagar också, bara synd att jag hade städdag dagen innan, hade passat i går annars. Igår var jag inne i Vadstena på förmiddagen, gick till apoteket och tog ut lite medecin. Alex var med in och var på banken och ordnade ett nytt bankomatkort, hon har slarvat bort det gamla. Inget ovanligt för mina två yngsta tjejer när det gäller idkort, bankomatkort eller busskort. Sen hem igen för att göra lite mat, men Linda och Alex åkte till Motala för att shoppa lite. Dom köpte ett fint linne till mig så tack för det tjejer... Var så otroligt seg igår så efter maten vart det en tupplur på en timme. Sen kom jag inte igång mer utan slappade mest, men skönt med såna dagar också. Nisse gjorde iordning Camaron och mersan igår så var han i dammen och gjorde fint där med.

På lördagmorgon så sticker jag och Nisse till Västervik och räknar med att stanna där tills på söndag. Ska hälsa på släkten för det var ett tag sen sist. På söndag far vi vidare till Karlskrona så får vi se hur länge vi blir där. Vi räknar med att vara ute tills onsdag eller torsdag då vi åker hemåt för tvätt och hämta Linda och Alex som ska följa med oss. Sen blir vi nog borta en vecka kanske lite mer. Nisse har bara två veckor nu så jobbar han en vecka så har han två veckor igen. Sen ska han bara jobba måndag till torsdag så är han ledig fredag till söndag några helger framöver.

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Leena

Så typiskt att vi inte är hemma när ni kommer till stan;) Kanske tar ni en Åhmans?

Vi drar iväg så fort jag kommer hem från jobbet i kväll....ska bli så skönt. Blir nog ingen mer resa innan semestern efter den för nästa helg är jag bara ledig lö + sö och då tänkte vi kidnappa gosingen sedan är det arbetshelg, efter det en helg sedan reser vi, resfebern börjar kännas av nu;)

Få det gott och njut av det härliga vädret vi har nu:)

2010-07-01 @ 12:17:57
URL: http://farmorleena.blogg.se/
Postat av: Åse

Kan nog hända att det blir Åhmans, det är kult.Så skönt för er att komma iväg när du har det som du har på jobbet. Se till och njut och tänk inte på jobbet nu.Härligt att ni inte har så länge tills ni drar iväg igen.

Ha det gott ni med, för det ska vi ha det också...

2010-07-02 @ 06:31:08
URL: http://asease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0