Din IP

Måndag.

Då var det vardag igen efter två veckors semester. Nu jobbar Nisse tre veckor så har han två veckor till sen. Fast han ska vara ledig fredagar i tre veckor framåt så då blir det att fara iväg med h-bilen över helgerna. Vi har haft en bra vecka i Tyskland tillsammans med Jonny och Lotta. Men den kunde ha börjat lite bättre. Linda vart biten av deras Curre som idag inte finns mer. Så två dagar var ju inte så roliga, aldrig roligt att göra sig av med sin hund och Curre var så gosig. 

Vädret var kanon och trots att Jonny var med så var det strålande sol alla dagar. Så förbannelsen är bruten för Jonny nu. Tror nog till och med att dom önskar sig lite svalare väder i Tyskland nu. Jennifer och Per har åkt till Göteborg på semester, Jennifer skulle vara ledig i nio dagar. Så dom ska bo i pers syster Saras lägenhet för hon ska hem till Motala och hälsa på. Och på torsdag så är det en stor dag, då fyller Mindy ett år. Tänk vad fort det går tyckte inte det var så längesen hon föddes. Vi ska gratulera henne på onsdag för vi ska fara iväg med h-bilen på torsdag.

Linda har camoron så hon och Simone har åkt till Motala för att bada. Och Alex är i Vättervik och ska sova hos Sandra. Så Nisse och jag har det riktigt lugnt och skönt här hemma. Så jag ska väl ta tag i lite att göra, för nu har jag latat mig färdigt. Vaknade så tidigt i morse så det vart en tupplur så här på eftermiddagen. Vaknade 03.45 och låg och vände vred på mig tills kl var 05.00 och då tyckte jag att ja kunnde gå upp lika gärna. Så var faktiskt duktig och tog mig en promenad tidigt på morgonen, och det var skönt. Har även vart i Vadstena en sväng och det var ett tag sen. Lämnade Alex hos Sandra så fick jag träffa gosingen också.

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0