Din IP

Då var helgen över.

Då var det dags för en ny vecka, och helgen gick fort som vanligt när man har trevligt. Vi ändrade vårt resmål till helgen och åkte till Gränna istället. Vi kom dit samtidigt som Jonny och Lotta så vi tog en plats till Marie och Robert som kom senare. Vi var lite lata och gick ner till hamnen och åt en pizza och när vi kommer tillbaka till h-bilarna så står det en annan h-bil på Marie och Roberts plats. Dom hade råkat att dubbelboka den platsen men det löste sig ändå och dom fick platsen bakom oss istället. Så kom snart Marie också och hon är en riktig duktig på att köra deras h-bil. Blir smått imponerad, hon behöver ingen karl för att klara av det inte. Så satt vi i vår h-bil när vi fick ett överaskat besök av Leena och Kaj. Trevligt att ni tog vägen förbi och att ni stannade. Robert dök upp senare också och då var alla samlade. Det vart en sen natt så vi sov till halvtio morgonen efter.

Vädret var ju inget vidare på förmiddagen, Leena och Kaj kom förbi innan dom for vidare mot Västervik. Så Lotta, Marie och jag följde med Leena och tittade på deras h-bil. Gubbarna hade varit på kvällen och tittat på den. Och den var jättefin. Sandra, Mårten och Mindy kom på eftermiddagen så dom åt hos oss. Vi hade faktiskt tur med vädret när vi skulle äta och solen var framme. Efter maten så gick vi ner till hamnen för att äta glass, väntade bara in Jennifer och Per som kom och hälsade på. Efter det så gick vi tillbaka till h-bilarna och Jennifer och jag tog Mindy på en promenad och då mötte vi dom andra. Lotta och jag gick ner till hamnen för att ta en öl och då såg vi dom andra på ställplatserna på andra sidan campingen. Så dom följde också med ner till hamnen. Jag gick tillbaka tidigare för vi hade ju barna på besök så ville ju träffa dom lite också. Marie och Robert träffade på ett par som dom träffat tidigare och dom kom bort till vårat ställe senare också. Jonny ock Lotta hade fullt hus inne i Kaben och Nisse och jag satt med våra barn inne hos oss och pratade. När våra barn åkt hem så var det fullt i våran bil. Vart även sent den här natten också men vaknade tidigt på söndagsmorgonen ändå.

Nisse och Jonny tog en rejäl promenad på morgonen, var så Lotta och jag undrade vart dom tog vägen. Så vart det slappar söndag , vi gick upp till byn och tittade på gamla bilar och tog oss en glass. Väl tillbaka så var det dags för Marie och Robert att åka iväg till Karlstad där dom skulle vara i några dagar. Nisse och jag började också att packa ihop för det var dags för hemfärd. Så vi tog adjö av Jonny och Lotta som skulle vara kvar. Men vi ska ta oss en tur och hälsa på dom idag. Väl hemma så ringde jag till sjukvårdsupplysningen och fick en tid i Motala ganska snabbt. Så fick jag lite medicin så nu hoppas jag att ja ska kunna andas som folk snart igen. Vart en ganska tidig kväll igår för man var rätt så trött efter helgen.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för super trevlig och rolig helg, vad myckert härliga människor vi mötte, vi får hoppas på ett återseende.

2010-06-22 @ 11:55:15
Postat av: åse

Verkligen! det måste göras om, vi ska ju fira midsommar snart igen fast med släkten istället. Men snart så ses vi igen, och det ska bli spännande...

2010-06-22 @ 12:46:50
URL: http://asease.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack för en underbart trevlig helg (som alltid i ERT eminenta sällskap). Skönt att du fått medicin nu och att det förhoppningsvis gör att du andas lättare.



KRAMAR!!!

2010-06-23 @ 23:28:15
URL: http://zupermom.bloggplatsen.se
Postat av: Åse

Tack till er med som ville komma och fira med oss. Tyvärr så har andningen inte blivit bättre, tyckte ett tag att det kändes bättre. Och nu så är jag mer förkyld igen också. Men det kanske går tillbaka efter ett par snapsar i helgen.

Trevlig midsommar på er.

2010-06-24 @ 06:54:42
URL: http://asease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0