Din IP

Gårdagen var inget vidare.

Orkade inte blogga igår, förstår inte att jag ska bli så dålig när jag blir förkyld. Började att känna av halsen på onsdags eftermiddag, och natten sov jag inte mycket. Låg hela dagen igår och måste ju säga att det vart många matcher att titta på under dagen. Så det var ju bra att det är fotbolls vm nu. Bästa matchen igår var den mellan Frankrike och Mexico, som Mexico vann rättvist. Vilket härligt lag med fart hela tiden. Inatt har jag fått sova bättre, bara vart vaken två gånger. Men jag skulle ha gjort så mycket igår, in och handla till helgen men får ta det innan vi åker idag. Ibland så blir det ju inte som man vill, men vi kommer iväg idag i allafall. Trodde ett tag igår att vi nog skulle få stanna hemma. Men vart är solen? typiskt det har vart fint väder hela veckan och nu när vi ska iväg så lyser den med sin frånvaro.

Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0