Din IP

I VÄNTANS TIDER SVARET SIDA 2

Angående det personliga påhoppet som det pratas om så

Nr 1 mina personliga åsikter till folk har knappast HBK att göra med lika litet som att jag bryr mig över vem som sätter på era fruar

Nr 2 Det är inga duvungar direkt som jag har diskuterat med dom kan en hel del fula trix själva.

Sedan kommer nästa konstiga uttryck

Ett sådant agerande strider grovt mot stadgarna och har skadat Husbilsklubben.se

Era stadgar är rent löjeväckande för en klubb som kallar sig modern dom är omoderna och för övrigt så tolkar ni ju stadgarna som ni självt vill för stunden bara det är till er fördel. Har ni någonsin tänkt tanken att den här klubben är mer fysisk än många pga att här är det träffar mm riktiga människor av kött och blod. Som mår dåligt att bli behandlade som ni gör med bestraffningar och hålla vänner frånskilda för att dom inte har styrelsens uppfattning och prisar er brrr…….

Och detta med husbilsklubben goda renommé så försvann det när ni sparkade ut dessa elva personer och vägrade förhandla eller överhuvudtaget svara dom drabbade så den skadan får ni nog reparera själva och det går nog inte förrän ni tar er an att förhandla med dom, smart drag förresten i höstas att låta dom tro att det skulle bli en förhandling som visade sig bara vara en förhalning och sedan dra tillbaks alltihop pga någon konstig artikel så.

Kanske är det så att vi, du och jag kanske möts på våra resor och kanske kan någon av er då förklara för mig vad som är så fel med att bry sig över sina medhusbilsåkare.

Sverige är inte så stort så jag hyser gott hopp om att träffa någon av er.

Hoppas alla får en bra husbilssommar vi kanske syns vid vägen

// Greven

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0